4 dokazane strategije za opstanak u prijetećoj recesiji

Dok naslovi o usporavanju rasta prihoda i otpuštanjima dominiraju medijima, prirodno je da se poduzetnici i vlasnici kompanija osjećaju pod stresom. Uz postojeću mogućnost prijeteće recesije, mnogim se kompanijama savjetuje da se povuku i igraju na sigurno. Međutim, postoje načini kako ne samo izdržati, već i procvjetati tokom potencijalne recesije. Kao poduzetnik koji je osnovao marketinšku agenciju tokom Velike recesije 2008., Bianca B. King je izašla sa sa druge strane sa više klijenata i prihoda od očekivanog. U nastavku pročitajte nekoliko savjeta koji su bili olakšavajući faktor u razvoju poslovanja u takvom vremenu.

Umrežite se kao profesionalac: Kako uspostavljanje veza može spasiti vaše poslovanje tokom teških vremena

Prvo, umrežavanje bi trebalo biti prioritet. Njegovanje uzajamno korisnih odnosa s klijentima i vlasnicima drugih kompanija pomaže da vaše poslovanje ostane na prvom mjestu bez obzira na ekonomske uvjete. Umrežavanje može biti lično, ali i online povezujući se s kupcima i potencijalnim klijentima na društvenim mrežama i posjećujući događaje i konferencije u tom polju. Pridruživanje profesionalnim organizacijama povezanim sa Vašom industrijom ili ciljnim tržištem i dopiranje do utjecajnih osoba i potencijalnih paretnera također su izvrsni načini umrežavanja.

Drugo, udvostručite svoje napore u content marketing. Content marketing izvrstan je način da dostignete ciljanje kupce i izgradite odnose sa njima. Stvaranjem strategije contenta koja opisuje vrste sadržaja koje ćete stvarati, koliko često ćete ga objavljivati i gdje će se distribuirati, može povećati svijest o vašem brendu, generirati potencijalne kupce i povećati prodaju. Iskoristite više marketinčkih kanala kao što su mjesečni bilten, blog kompanije i društveni mediji. Pratite izvršavanje svojih napora u content marketingu i investirajte u alate koji će vam pomoći da brže i učinkovitije stvarate bolji sadržaj.

Diverzificirajte svoj prihod: otkrijte više tokova prihoda kako bi opstali u recesiji

Treće, osigurajte da Vaša kompanija ima više izvora prihoda. Diverzifikacija izvora prihoda smanjuje rizik i povećava potencijalnu dobit. Ponuda komplementarnih usluga ili proizvoda, izrada digitalnih proizvoda kao što su razni kursevi, affilliate marketing, prodaja reklamnog prostora, stvaranje usluga temeljenih na pretplati, ponuda konsultantskih usluga, sve su to jednostavni načini za stvaranje više izvora prihoda.

Na kraju, steknite nove poslovne vještine kako biste poboljšali svoje usluge. Stjecanje novih vještina koje mogu poboljšati iskustvo vaših kupaca omogućit će vam da ostvarite astronomski ROI. Pohađajte kurs digitalnog marketinga kako biste naučili kako koristiti društvene medije i druge online alate za promovisanje svojih usluga. Steknite certifikat za upravljanje projektima, finansijsko upravljanje, analizu podataka i analitiku te javni govor kako biste postali vještiji u finansijskim aspektima vođenja poslovanja, donosili bolje odluke na temelju uvida temeljenih na podacima i učinkovitije komunicirali s klijentima i potencijalnim kupcima.


Pročitajte više: U Vitezu održan Networking breakfast “Ključne stvari za profitabilan biznis”


Ovo su samo neke od radnji koje možete poduzeti kako biste pomogli rastu svog poslovanja tokom potencijalne recesije. Kao vlasnici poduzeća, ključno je usredotočiti se na pružanje izvrsne korisničke usluge u svakoj interakciji. Vjerojatnije je da će se kupci koji se osjećaju vrijedno i cijenjeno vratiti i preporučiti vašu kompaniju. Ako ostanete usredotočeni na kupca, umrežite se, dvostruko smanjite content marketing, diverzificirate svoje izvore prihoda i steknete nove poslovne vještine, ne samo da možete izdržati, već i napredovati tokom potencijalne recesije.

Photo: Canva

Ne propustite najnovije vijesti i najave događaja

* indicates required

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE VIŠE

unaprjeđivanje radnika

Zvijezda je rođena! Ili možda ipak nije?

Ima onaj jedan koji je odličan. Kako god ga baciš, dočeka se na noge. Omiljen u timu, omiljen kod klijenata. Kad treba fakin je,...