Od snova do stvarnosti: Priča o pronalasku vlastitog glasa

Ovo nije samo priča o preduzetništvu, ovo je priča o svakoj od nas. Svakoj od nas kojoj je malo hrabrosti potrebno da napravi veliki iskorak. Ovo je priča o djevojčici koja je imala velike snove. Snove koje sada nakon toliko godina ima hrabrosti da živi, te da gradi život na način na koji je oduvijek željela.

Vječiti kreativac

Ta djevojčica je uvijek slušala šta joj se govori, a najmanje ono što joj srce govori. Završila je fakultet, zaposlila se u koorporaciji, ali je uvijek znala da ona može mnogo više, da ima ogroman potencijal koji stoji u nekom ćošku i čeka savršen momenat.

Ona je odavno znala da neće ići utabanim stazama, već će krčiti sebi svojstven autentičan put. A kao što već znamo savršen trenutak ne postoji, mora da se krene u nepoznato i promijeni nešto. Što bi rekli, ni svemir neće sve sam, moraš i ti malo.

Ta mala djevojčica se oduvijek kreativno izražavala, ali je to ostavila po strani, ostavila je dio sebe, ali kada je shvatila da je taj dio nje zapravo odgovor za to šta ona u životu želi i da je to put kojim želi da ide, donijela je odluku i nakon toga ništa nije bilo isto.

Nije brinula šta će da joj kaže okolina, porodica, bilo je bitno samo da se ide naprijed i iz dana u dan stvara i gradi vjera u sebe i samopouzdanje.

Motivacija je imala ogromnu ulogu u cijelom porcesu.

Sociologija je bila njen izbor sa 18. godina, kao formalno obrazovanje, koje je zavoljela, ali umjetnost i kreativnost su nekako uvijek bili dio nje.

Kao mala je puno crtala, pravila ornamente, išla na sekciju u osnovnoj školi…crtanje, slikanje, vajanje… Zavoljela je i poeziju i pisanje na fakultetu, ali je 2017. došla u dodir sa grafikom u Šumatovačkoj i tako je krenula njena priča sa linorezom, koja je trajala par mjeseci. Nakon toga život se nastavio, obaveze, fakultet.

KEJ KEJ

Pa je tako 2021. godine u razgovoru sa bratom došla na ideju da započne biznis sa cegerima i svojim radovima od linoreza. Ne znajući ništa o preduzetništvu, brzo, bez puno pripreme je u to sve uskočila ali taj projekat za nekoliko mjeseci i nekolicine

uspješno prodatih staje i život se nastavlja u drugom smjeru, zapošljava se.. Sada nekoliko godina kasnije, sa nekim novim znanjem, iskustvom kao i sa svješću gdje je prvi put pogriješila, kreće u 2025. i nakon diplomiranja, ideja o cegerima je ne pušta i kreće nova era KEJ KEJ brenda, gdje joj njena drugarica Milica pomaže oko društvenih mreža, a ona uzima

štafetu hrabro u svoje ruke i prepoznaje znakove koje joj život šalje a to je da je ovo njen put, put preduzetništva.

Ona je znala da će morati da stvori posao kojim će se baviti, i evo uspjela je da sva svoja znanja iz sociologije, ekonomije, marketinga, prodaje implementira u svoj brend… I sada na ovom novom putu upoznajem sebe, raste i razvija se. Najveći izazov je sebe motivisati iz dana u dani i imati cilj kojim težiš.

Ukoliko i tebe zanimaju preduzetničke priče, radujemo se da s tobom podijelimo iskustva i motivišemo te da i ti pratiš svoje snove.

O brendu – KEJ KEJ

Foto: Canva osobna arhiva

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

Svjetska banka: BiH treba ubrzati reforme za jači ekonomski rast i...

Ekonomski rast Bosne i Hercegovine se, vođen povećanom potrošnjom i investicijama, u 2024. godini poboljšao, dosegnuvši stopu od 2,6 posto, a prema projekcijama, rast...