Sanda Ljukovac na doručcima otkrila kako uz HR pilare izgraditi prodajnu organizaciju

HR konzultantica Sanda Ljukovac na našim je doručcima održanima u Tomislavgradu i Tešnju održala predavanja na temu izgradnje prodajne organizacije, odnosno utjecaju i važnosti HR-a u tom procesu. Dobro strukturirana organizacija u današnjem je dinamičnom poslovnom okruženju važnija nego ikada prije, a stvaranje snažne prodajne organizacije može biti sjajan temelj za rast, profitabilnost i održivi uspjeh.

“Kroz praksu je već prepoznat značaj funkcije HR-a u organizacijama, a iste su koncipirane na prodaji koja ne može opstati bez funkcija podrške”, kaže Ljukovac koja je svoje predavanje temeljila na HR pilarima i pojasnila zašto su oni važni za izgradnju prodajne organizacije.

HR politike, procedure i administracija

Ovaj HR pilar predstavlja temelj za upravljanje u organizacijama, a uključuje zakonski obvezne politike i procedure, kao i one koje služe usklađivanju radnih i komunikacijskih procesa unutar samih organizacija.

Ovaj pilar, dakle, uređuje organizaciju i role svakog pojedinca unutar nje, a može se uspostaviti tek kad je definisana strategija i svrha organizacije, te je usko vezana uz uspostavljanje hijerarhije.

HR pilari Sanda Ljukovac

Pročitajte više: Sanda Ljukovac: “Vođa treba biti ponizan, oslobođen od arogancije”


Zapošljavanje i integracija zaposlenika

“U današnje vrijeme je ogroman fokus na ovom segmentu uslijed vrlo brzih tržišnih kretanja“, pojasnila je Ljukovac. Selekcija, zapošljavanje i integracija danas su puno delikatniji nego što su to prije bili jer odnos zapošljavanja nije jednostran. Isto kao što poslodavac neće prihvatiti bilo kojeg kandidata, ni potencijalni zaposlenik neće prihvatiti bilo kojeg poslodavca.

“Slobodno možemo reći da kandidati danas biraju svog budućeg poslodavca“.

Upravljanje radnim učinkom

Ovaj pilar omogućava transparentno i jednako upravljanje različitim kompetencijama zaposlenika u organizaciji. Iako bi sve bilo lakše kad bismo svi funkcionisali isto, to jednostavno nije tako.

Potrebno je dobro proučiti kompetencije zaposlenika kako bi ih se postavilo na odgovarajuće radno mjesto i omogućio mu se pravilan rast i razvoj. Sve to obezbjeđuje maksimalan učinak u firmi.

Kompenzacije i beneficije

Ovaj je pilar usko vezan uz prethodni.

“Poželjno je da bude transparentan, a u današnje vrijeme vrlo je izazovan zbog globalnog porasta troškova života“.

Benefiti nisu za svakoga isti, stoga morate provjeriti što je kome potrebno. Ovaj pilar uključuje zdravstveno osiguranje, članarinu u teretani, edukacije… Većina radnika očekuje određene benefite na radnom mjestu, i to ne nužno novčane.

HR pilari Sanda Ljukovac

Pročitajte više: Mersiha Mima Mehić: “Žene su empatičnije kao lideri i bolje razumiju potrebe drugih”


Trening i razvoj

“Znanje, kako individualno, tako i organizacijsko, predstavlja konkurentsku prednost i kao takvo je od izuzetne važnosti za svaku organizaciju,” kazala je Ljukovac.

Ne samo što ćete ulaganjem u edukacije dobiti sposobnijeg radnika od čega vaša firma profitira, već ćete dobiti sretne radnike koji znaju da su vrijedni ulaganja.

Upravljanje talentima

Usko se tiče treninga i razvoja, te je važna strateška odrednica svake organizacije. Dobro pratite snage i slabosti zaposlenika.

Organizaciona kultura – krovni pilar

“Pilar je ovo koji slobodno možemo okarakterisati kao krovni pilar jer po svojoj prirodi na nevidljiv način upravlja svim prethodno navedenima i ima ogroman uticaj na ponašanja unutar organizacija”, pojasnila je Ljukovac.

Kazala je kako je razumijevanje organizacione kulture sa svim njezinim elementima ključno, te kako HR pilari igraju važnu ulogu u svakom od njih.

“U smislu implementacije HR pilara kao najznačajniji su aspekti identifikovani selekcija i integracija novih zaposlenika i kreiranje platnih razreda na nivou organizacije,” rekla je Ljukovac. “Te dvije oblasti u današnje vrijeme predstavljaju najveći izazov svim organizacijama”.

HR politike važno je provoditi transparentno kako bi se postigla lojalnost zaposlenika unutar firme, a samim time su i veći izgledi za iskren feedback. Za radnike, transparentnost je jedna od najvažnijih karakteristika kompanije.

Sponzori doručka bili su RBA i Avis.

Foto: Women in Adria

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

AWE Akademija

AWE Akademija za preduzetnice: Izabrane pobjednice takmičenja za najbolje biznis ideje

U Sarajevu se održao AWE Demo Day, finalno predstavljanje biznis ideja učesnica trećeg ciklusa sedmomjesečne AWE (Awesome Women Entrepreneurs) Akademije za preduzetnice koju Fondacija...