Moć promjene: Kada autentičnost i vizija vode ka održivom uspjehu

Juče je u Mostaru uspješno održana konferencija za poduzetnice pod nazivom „Transformativna moć promjene za održivi uspjeh“. Događaj je okupio vlasnice uspješnih poduzeća, stručnjakinje iz oblasti digitalizacije, finansija, marketinga i farmacije, koje su zajedno razmjenjivale iskustva i znanja o prilagođavanju ubrzanim promjenama u poslovnom svijetu.

Tokom konferencije, učesnice su imale priliku čuti inspirativna predavanja i panel diskusije na kojima su govorile istaknute žene iz različitih sektora, uključujući Mirelu Ćato, generalnu direktoricu Go Ahead d.o.o., Dajanu Zildžić iz Kodeks d.o.o, magistricu farmacije Zoricu Tasovac, vlasnicu ZU Belladonna apotekarskog lanca iz Trebinja, Ajlu Mostarac, stručnjakinju za strateške komunikacije i razvoj poslovanja, Ajnu Gazibegović, menadžericu za odnose sa zajednicom u Fondaciji Mozaik i Jelenu Čačulović, izvršnu direktorica Weltplast-a . Poseban fokus bio je na strategijama upravljanja promjenama, digitalnoj transformaciji i jačanju ličnog i poslovnog brenda.

Konferencija je potvrdila važnost prilagodbe i transformacije kao ključnih faktora za dugoročni uspjeh u dinamičnom poslovnom okruženju.

Vizionarski pristup, strateško upravljanje i autentičnost kao ključne tačke održivog poslovnog rasta

Mirela Ćato, generalna direktorica i vlasnica konsultanske kuće Go Ahead d.o.o. sa više od 20 godina iskustva u finansijskom sektoru, otvorila je konferenciju predavanjem pod nazivom „Od korporativnog uspjeha do poduzetničke transformacije“. U svom izlaganju govorila je o važnosti vizionarskog pristupa poslovanju i strateškom upravljanju rizicima u dinamičnom poslovnom okruženju. Vizija budućnosti zahtijeva da lideri razviju sposobnost predviđanja i analize promjena, a ono što je Mirela posebno naglasila je autentičnost kao jedan od najvažnijih faktora u upravljanju poslovnim rizicima i održavanju povjerenja klijenata i partnera. Istakla je da lideri koji ostaju vjerni sebi i svojim vrijednostima lakše grade trajne odnose i uspješno upravljaju promjenama, jer autentičnost jača integritet i kredibilitet u poslovanju.

Rast kroz promjene: Inspiracija iz iskustva Kodeksa

Dajana Zildžić, voditeljica odjela prodaje Kodeks d.o.o. Sarajevo predstavila je temu „Transformacija prodaje i marketinga: Kodeks kao primjer rasta kroz promjene“, gdje je detaljno opisala kako je kompanija Kodeks uspješno integrirala promjene u prodajne i marketinške strategije, što je rezultiralo značajnim rastom i većom prepoznatljivošću na tržištu. Dajana je istakla važnost analitičkog pristupa, timskog rada i jasnih ciljeva za postizanje mjerljivih rezultata. Njeno predavanje bilo je praktično, bogato primjerima i savjetima koji su odmah primjenjivi u svakodnevnom poslovanju.

Mentorstvo, znanje i umrežavanje: Fondacija Mozaik i vizija budućnosti Bosne i Hercegovine

Ajna Gazibegović, menadžerica za odnose sa zajednicom Fondacije Mozaik predstavila je viziju budućnosti kroz predavanje „Mozaik budućnosti: Vještine, poslovi i promjene koje pokreću BiH“. U svijetu u kojem klimatske promjene, ratovi i brz napredak umjetne inteligencije donose sve složenije izazove, Fondacija Mozaik predano gradi odgovoran i održiv ekosistem. Njihova misija je osnažiti mlade da razviju ključne vještine potrebne za budućnost, te ih pripremiti za uspješno snalaženje u dinamičnom i nepredvidivom poslovnom okruženju. Ajna je predstavila edukativne programe i platforme, mentorstvo i umrežavanje kojima Mozaik stvara prilike koje mladima omogućavaju da se aktivno uključe u tržište rada i odgovore na zahtjeve novih vremena.

Ljubav prema profesiji i inspiracija kroz kvalitet i žensko poduzetništvo

Zorica Tasovac, vlasnica ZU Belladonna iz Trebinja i uspješna poduzetnica u apotekarskoj djelatnosti, govorila je o svojoj karijeri kroz predavanje „Kako sam postavila profesionalne ciljeve dobre apotekarske prakse“. Kroz priču o razvoju svog poslovanja, koje uključuje sedam apoteka i 28 zaposlenih, isključivo žena, Zorica je podijelila kako je ljubav prema profesiji i posvećenost kvalitetu pomogla u ostvarivanju značajnih projekata i prepoznatljivosti u struci. Njena prezentacija naglasila je važnost profesionalnosti, odgovornosti i kontinuiranog razvoja u poduzetništvu.

Strateška komunikacija kao ključ uspjeha malih i srednjih firmi

Stručnjakinja za strateške komunikacije i razvoj poslovanja, Ajla Mostarac održala je interaktivno predavanje o značaju strateške komunikacije u poslovnom uspjehu. Istakla je kako dosljedna i autentična komunikacija omogućava izgradnju povjerenja, jačanje brenda i povećanje prodaje. Kroz primjere iz prakse, pokazala je kako male i srednje firme mogu efikasno pozicionirati svoju vrijednost na tržištu, te na koji način komunikacija postaje sastavni dio uspješne poslovne strategije.

Vođenje porodične firme: Izazovi, vrijednosti i autentično liderstvo

Na panel diskusiji Jelena Čačulović, izvršna direktorica/CEO Weltplast d.o.o. otvoreno je govorila o jedinstvenim izazovima vođenja firme koju je njena porodica osnovala prije skoro 40 godina u Posušju, a koja i danas uspješno posluje u BiH i u Evropi. Naglasila je da čvrsto podržava i njeguje vrijednosti koje su njeni roditelji utkali u biznis, ali i da je važno unijeti vlastitu energiju, glas i viziju kako bi se firma prilagodila i za savremeno poslovanje. Jelena je priznala da nije pobornik klasičnog balansa između poslovnog i privatnog života, već vjeruje u autentičnost i fleksibilnost koja joj omogućava da se u različitim fazama fokusira na ono što je u datom trenutku najvažnije.

Takođe je podijelila iskustva o tome kako je prevazilazila percepciju “kćerke vlasnika”, gradeći svoj lični autoritet u kolektivu.

Snaga promjene i autentičnosti kao put ka održivom uspjehu

Mostarska konferencija poduzetnica jasno je pokazala da su izazovi savremenog poslovanja prilike za rast i transformaciju. Kroz inspirativne priče i praktične primjere, učesnice su istakle važnost vizionarskog pristupa, strateškog upravljanja i autentičnosti u izgradnji otpornog i uspješnog poslovanja. Ova konferencija potvrdila je da samo oni koji su spremni prihvatiti promjene, učiti i inovirati, mogu dugoročno osigurati svoje mjesto na tržištu. Povezivanje, mentorstvo i zajednička podrška dodatno osnažuju žene poduzetnice da hrabro kroče ka budućnosti ispunjenoj novim mogućnostima i održivim rezultatima.

Generalni sponzor: Raiffeisen Bank dd Bosna i Hercegovina

Partneri: AVIS, Kodeks d.o.o Sarajevo, Go Ahead d.o.o. Sarajevo, Fondacija Mozaik

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE VIŠE

poticaji za novoosnovane poslovne subjekte

U periodu januar-maj 2025. naplaćeno više od 3,7 milijardi KM javnih...

Porezna uprava Federacije BiH objavila je da su porezni obveznici Federacije BiH u periodu januar-maj 2025. uplatili 3.729.506.053 KM javnih prihoda, što je u...