Turistički film o BiH Roberta Dacešina najbolji je na svijetu!

Fenomenalni turistički film BH pustolova i travel blogera Banjalučanina Roberta Dacešina “Zašto Bosna i Hercegovina može biti broj 1 turistička destinacija na svijetu”, proglašen je za najbolji turistički video od strane Međunarodnog komiteta turističkih filmova CIFFT.

BIH može biti najbolja turistička destinacija na svijetu!

“Dragi moji ljudi, nakon 20 dana glasanja, želim da vam javim da je video na temu Zašto Bosna i Hercegovina može biti broj 1 turistička destinacija u svijetu“ osvojio prvo mjesto od strane Međuarodnog komiteta turističkog filma i da je proglašen za najbolji turistički video na svijetu od strane ljudi. Ne samo to! Video je dobio 56 914 glasova iz 74 zemlje, što je najviše u istoriji ovog takmičenja.”, objavio je danas Robert Dacešin na svojoj Facebook stranici.

Robert se zahvalio svima koji su proteklih dana glasali za njegov video i pomogli da ovaj prekrasni film sa predivnim snimcima sa različitih mjesta u Bosni i Hercegovini osvoji prvo jesto na ovom zanimljivom takmičenju.

Zvanična dodijela nagrada desiće se 24.11.2022. u Valenciji u Španiji i ovaj zanimljvi pustolov, poliglota i teniski sudija će preuzeti svoju nagradu.

“Možda u tenisu nisam bio tako dobar da odem na Olimpijadu, ali kada je turizam u pitanju, ovo je Olimpijada te vrste, a Bosna i Hercegovina se sada nalazi na najvišem postolju”, izjavio je Robert.

Zahvalio se i svojim prijateljima, posebno autoru Milanu Bajiću koji je snimio većinu kadrova za ovaj video i Milanu Banjcu koji ga je ovako vrhunski smontirao.

Ovaj video je fanstastičan materijal koji na sjajan način promovira ljepote Bosne i Hercegovine i zahvaljujemo Robertu na njegovom trudu i promociji ove prelijepe zemlje i čestitamo mu na sjajnoj nagradi. Hvala Roberte.

Photo: Robert Dacešin You Tube

Ne propustite najnovije vijesti i najave događaja

* indicates required

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

žene u upravama održivost

Hoće li održivost konačno dovesti žene u uprave?

Žene dominiraju na svim hijerarhijskim ljestvicama održivosti. Njihova je prisutnost važna za predstavljanje tvrtke. Još 2022. godine Mattel je izdao seriju od četiri Barbie...