Naš prvi Networking breakfast u Banjoj Luci: “Ljudski resursi za male poduzetnike”

Kako smo već i najavili na našoj prvoj konferenciji “Žensko poduzetništvo izvor gospodarskog rasta na Balkanu” održanoj u Sarajevu 15.6.2022., regionalna poduzetnička mreža Women in Adria biće domaćin nekoliko networking breakfast događaja tokom jeseni.

Prvi takav Networking breakfast posvećen umrežavanju poduzetnica u regionalnoj poduzetničkoj mreži Women in Adria pod nazivom “Ljudski resursi za male poduzetnike” desiće se u Banjoj Luci 4.10.2022. u hotelu Jelena.

Zašto je upravljanje ljudskim resursima jedan od ključnih segmenata današnjeg poslovanja?

U današnjem vrlo dinamičnom i za poduzetnike vrlo izazovnom vremenu globalne i lokalnih privrednih kriza, ljudski resursi su postali jedno od ključnih pitanja opstanka svake firme. Svjedočimo današnjim velikim izazovima kako pronaći kvalitetne zaposlenike, pa je proces pronalaženja idealnih zaposlenika postao gotovo nedostižan san za poduzetnike svih veličina. U tom procesu posebno su ugroženi mali poduzetnici koji nemaju unaprijed definirane poslovne procese, koji podrazumijevaju vrlo jasno i precizno definiran plan upravljanja ljudskim resursima.

Zbog toga vas pozivamo da nam se pridružite na našem prvom Networking breakfastu u Banjoj Luci na koji vam dovodimo stručnjakinju za ljudske resurse Alisu Lingo iz Sarajeva, s kojom ćete moći prodiskutirati o ključnim temama vezanim za ljudske resurse.

Alisa Lingo je direktorica Golden Ratio Growth Centra iz Sarajeva, koja iza sebe ima dugogodišnje profesionalno iskustvo rada u različitim segmentima HR industrije u raznim korporativnim kompanijama kao što su Coca Cola, potom Autority Partners, te nekoliko start up kompanija u BiH. Svoje je dugogodišnje iskustvo bavljenja HR tematikom i uspostavljanjem različitih vidova upravljačkih struktura u korporativnom i start up svijetu nadogradila edukacijom za NLP i executive AOEC coaching trenericu. Danas je vlasnica svog Golden Ratio Growth Centra koji se bavi executive coaching procesima za poduzetnike i korporativne klijente.

Alisa Lingo

Za Women in Adria regionalnu mrežu poduzetnica Alisa Lingo je izjavila: “U današnjem poslovnom svijetu važno je razgovarati o ključnim temama koje se bave organizacijskom kulturom svake poslovne organizacije koja je ključ uspjeha svake firme. Bavićemo se pitanjima kako se gradi feedback kultura, te kako su povezane kultura firme i selekcijski proces novih zaposlenika. Željla bih da vam prenesem svoja saznanja o tome odakle započeti s implementiranjem HR procesa i koji HR procesi se uvode u kojoj fazi razvoja firme. Ne treba zaboraviti da je u ovim procesima vrlo bitno znati kako se gradi organizacijska kultura jedne firme ili obrta, kako koristiti misiju, viziju i vrijednosti za upravljanje. Također, želim da razmijenimo znanja i iskustva iz svakodnovnog poslovanja i
upravljanja ljudskim potencijalima, te da naučite kako prepoznati koji od zaposlenika imaju potencijal, kako ćete njima najbolje upravljati i kako je najbolje razvijati svoje zaposlenike da bi se što duže zadržali u firmi
“.


Pročitajte više: HR stručnjakinja Alisa Lingo: Coaching je prmijenio moj život


Rješite svoje dileme i naučite kako upravljati vašim zaposlenicima

Dakle, želite saznati kako da privučete i zadržite najbolje kandidate? Zanima vas kako da skratite proces selekcije i dobijete najbolje ljude, te kako da saznate da li su vaši zaposlenici zadovoljni? Odavno znate da vam treba vanjska pomoć u rješavanju ovih pitanja ili biste trebali zaposliti dobrog HR-ovca, no niste sigurni da je strateško upravljanje ljudskim resursima važno za vaš biznis. Niste sigurni kao napraviti dobar oglas za posao, kako ispravno navesti opise radnih mjesta i potrebne kompetencije za svako radno mjesto za koje dajete oglas. A također, niste sigurni ni kako najbolje upravljati dinamikom tima, niti kako se kreira funkcionalan tim, te vrši obuka, edukacija ili trening ljudskih resursa. 

Ako su neka od ovih tema dijelom vaših svakodnevnih razmišljanja i odavno su postali segmenti vašeg poslovanja koji vam zadaju konstantnu glavobolju bez mogućnosti pronalaska dobrog rješenja, onda je ovaj Networking breakfast “Ljudski resursi za male poduzetnike” u Banjoj Luci savršeno dizajniran za vas.

Prijavite se na našoj stranici Women in Adria na Networking breakfast “Ljudski resursi za male poduzetnike”.

Pokrovitelj ovog događaja je Raiffeisen Bank BiH.

26.10.2022. u Tuzli će se održati i drugi ovogodišnji Networking breakfast “Ljudski resursi za male poduzetnike”.

30.11.2022 u Mostaru će se održati treći po redu Networking breakfast ” Ljudski resursi za male poduzetnike”.

8.12.2022. u Sarajevu će se održati i posljednji ovogodišnji Networking breakfast “Ljudski resursi za male poduzetnike”.

Photo: Women in Adria

Ne propustite najnovije vijesti i najave događaja

* indicates required

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

usisavanje

Koliko često vi usisavate kuću? Iznenadit ćete se što na to...

Koliko puta ste čuli da je usisavanje doma ‘ona točka na i koja čini razliku između urednog doma i prljavog doma‘? Ima nešto u...