Zeničanka Džana Hamedović kreatorica je zanimljivih nosiljki za bebe

Napraviti ergonomsku nosiljku za bebe nije bio lak i jednostavan zadatak. Džana Hamedović, kreativna Zeničanka, dizajnirala je ergonomsku nosiljku za bebe pod nazivom Kloko i u svojoj priči nam otkriva kako je započela svoju poduzetničku karijeru i stvorila brend opreme za bebe.

Kreiranje nosiljke za bebe je bio zahtjevan projekat

Radeći godinama kao profesorica engleskog jezika Džana se uporedo bavila dizajniranjem kao hobijem, no kad je dobila svoju djecu njen je hobi polako preuzeo glavno mjesto u njenom svakodnevnom životu. Počela je kreirati dječju odjeću i opremu za bebe, no želja za kreiranjem dobre ergonomske nosiljke za bebe postao je vrlo izazovan i zahtjevan projekat kome se u potpunosti posvetila. Trebalo je naučiti osnove nošenja beba u nosiljkama, tzv. bebonošenja, potom proučiti sve o sigurnosnim EU standardima “bebonošenja”, istražiti prednosti i mane materijala s kojima je radila i sve to pretočiti u kreativan, lijep i siguran proizvod. 

Kloko nosiljke

Kada sam napravila prvu ergonomsku nosiljku, znala sam da je to ona prava nosiljka koju sam željela i za svoju djecu. Sve do nosiljke kreirala sam različite stvari za bebe, ali nosiljka je bila prvi pravi projekat kojem sam posvetila mjesece istraživanja i učenja do kreiranja konačnog proizvoda. Nas dvije, kćerka i ja, smo počele da koristimo našu nosiljku i uživamo noseći je, a interes za nosiljkom je rastao. Tada sam shvatila da želim da ponudim i drugim roditeljima svoje iskustvo nošenja bebe u nosiljci i osjećaj bliskosti kroz proizvod koji je siguran, praktičan i pristupačan, a pritom i domaći”, prisjeća se Džana. 

Nakon prvog modela nosiljke, koju je kreirala, razvoj i testiranje nosiljke su trajali godinu dana. Zanimljivo je kako je tek nakon faze testiranja nosiljka dobila svoje ime Kloko, od riječi klokan. Klokan ili kengur je poznat po tome što nosi svoje mladunce u tobolcu, a nošenje beba u Džaninoj nosiljci je upravo podsjećalo na način kako klokani nose svoje mladunce u tobolcu.

Kloko nosiljke za bebe

Od prvog biznis plana do danas proteklo je 5 godina upornog rada

Nakon završenog razvoja nosiljke pružila joj se prilika da učestvuje u projektu YEP Inkubator poslovnih ideja kroz koji je naučila dosta o poduzetništvu, finansijama, marketingu i to ju je potaklo da napravi svoj prvi biznis plan.  

Kroz trening poslovnih vještina dobila sam potvrdu i vjetar u leđa da moja ideja i ja imamo potencijal, nakon čega sam registrovala obrt. Od tada počinjemo malim, ali sigurnim koracima, polako, evo već 4,5 godine. Kada pogledam unatrag ponosna sam na ono što sam napravila sa svojim timom uz podršku moje porodice”, kaže Džana. Kad su pokrenuli svoj posao na društvenim mrežama te 2018. Džana nije ni sanjala da će njena nosiljka doživjeti takav uspjeh na tržištu.

Kloko nosiljke

Interes za Kloko nosiljkama je organski rastao i nosiljke su postale vrlo popularne upravo zbog svog prepoznatljivog i pomalo drugačijeg dizajna. “Ono što Kloko nosiljku čini posebnom i na što smo ponosni, a to može potvrditi svaki naš kupac, je kvalitet i preciznost izrade svake nosiljke. Proizvodnji svakog pojedinačnog proizvoda pristupamo sa jednakom pažnjom. Smatramo da je kvalitet najbolji temelj za razvoj brenda i ne žurimo sa povećanjem proizvodnje i prodaje na uštrb kvaliteta. Preko naših stranica na društvenim mrežama, pored prezentacije našeg brenda, želimo da motivišemo roditelje da nose svoju djecu“, poručuje Džana.

Važnost edukacije i promoviranja pravilnog “bebonošenja” u nosiljkama

Kloko nosiljke pomažu mamama i tatama da se bolje i lakše povežu sa svojim bebama, prateći potrebu za bliskošću bebe i njenih roditelja i privikavanjem beba na svijet izvan maternice. “Istovremeno, noslijke majkama omogućavaju da obavljaju neke dnevne obaveze ili izađu u šetnju dok je beba na najljepšem i najsigurnijem mjestu, u nosiljci, na majčinim grudima“, tvrdi Džana.

Vrlo je važno istaći da svaka objava na njihovoj stranici predstavlja kratki edukativni tekst koji približava nošenje bebe svakom roditelju i na taj način svakodnevno nastoje educirati i promovirati važnost nošenja za psihomotorni razvoj bebe.

Kloko nosiljke

Naš mali biznis ima predznak ‘sustainable’, što znači održivost koja omogućava razvoj uvažavajući potrebe svih ljudi i uz to čuva okolinu“, otkriva Džana.

Komentari i reakcije njihovih kupaca su ono što ih svakodnevno potiče i daje im krila. Džana priznaje da cilj njihove priče o nosiljkama “i jeste da učine roditelje i bebe sretnima”, što njihovi klijenti itekako osjete. 

Stiže novi model Kloko nosiljke  

Govoreći o svom svakodnevnom radnom danu poduzetnice Džana priznaje da voli imati isplaniran i organizovan dan pred sobom, pa tako pristupa i poslu. Priznaje i da svakog petka pravi plan za narednu sedmicu koji je u skladu s već utvrđenim mjesečnim i godišnjim planovima. “Međutim, ništa nije uklesano u kamen. Teško je sažeti prosječan radni dan, jer je moj posao jako dinamičan i potrebna je određena doza fleksibilnosti svaki dan kako bih se prilagodila dnevnim potrebama i događajima”, otkriva Džana.

Iako ne voli previše govoriti o budućnosti, priznaje da previše ne žure s razvojem novih proizvoda, trudeći da se drže one provjerene poslovne devize “da je organski rast najbolji rast”. No na kraju našeg razgovora Džana nam otkriva da je posljednja 3 mjeseca okupirana novim zanimljivim projektom na kojem je dobila priliku da radi pored svog redovnog posla. “Radila sam dizajn i razvoj ergonomske nosiljke za jedan veliki brend i dobila sam ponudu za dalju saradnju i jako se radujem lansiranju tog proizvoda. Uporedo razvijamo novi model Kloko nosiljke, koji bi trebao biti dostupan od Nove godine“, poručuje Džana na kraju.

Kloko nosiljka

Trenutno u svojoj ponudi Kloko noslijke imaju dva modela ergnomskih nosiljki na kopče, koje rastu s bebom. Također imaju i wrap marame, sling marame, zimske prekrivače za nosiljke, podloge za igru, setove proizvoda od muslina i dr. Sve njihove proizvode moguće je kupiti u njihovom show roomu u Zenici, u web prodavnici na Orea platformi koja je  povezana sa domenom www.kloko.ba  a također i putem društvenih mreža.

Photo: Kloko

Ne propustite najnovije vijesti i najave događaja

* indicates required

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

Januarska depresija nije mit nego je simptom SAD-a, sezonskog afektivnog poremećaja

Jučer ujutro me na mobitelu dočekala vrlo čudna poruka od prijateljice koja živi u Briselu, poslana negdje u gloho doba noći, koja je glasila:...