OREA Art Market prikupio više od 17.000 KM za Roditeljsku kuću

OREA Art Market i ove je godine u Sarajevu označio početak ljeta gdje su se tokom subote, 8.6. u Botaničkoj bašti Zemaljskog muzeja u Sarajevu okupili kreativci, izlagači i posjetitelji koji biraju unikatne, ručno rađene proizvode te su svi zajedno još jednom pokazali izuzetnu humanost. Više od 17.000 KM prikupljeno je za Udruženje Srce za djecu, što je rezultat donacija posjetitelja, izlagača kao i sponzora gdje su se posebno istakli Lutrija BH sa 6000 KM i Galenika sa 3000 KM donacije ovom Udruženju. OREA Art Market 2024. ispunio je očekivanja.

OREA Art Market 2024

Prikupljeni novac pokrit će dio troškova psihosocijalne podrške

„Uz 43 izlagača iz BiH i regije i fenomenalnu posjetu i prodaju, ono što nas najviše obraduje svaki put jeste iznos koji prikupimo kao donaciju Udruženju “Srce za djecu oboljelu od raka”. Ove godine, zahvaljujući velikodušnosti i angažmanu svih učesnika i sponzora, prikupljeno je nevjerovatnih 17.178 KM! To je više od 17.000 razloga za radost i ponos i želimo iskoristiti ovu priliku da se zahvalimo svima vama koji ste doprinijeli ovom rezultatu” ističu iz OREA tima.

OREA Art Market u Botaničkoj bašti Zemaljskog muzeja okupio je skoro 2.500 posjetilaca koji su uživali u cjelodnevnom druženju, a dio sjajne atmosfere pogledajte ovdje.

„Roditeljska kuća je mjesto gdje djeca oboljela od raka i njihove porodice nalaze utočište i podršku tokom teških trenutaka borbe protiv ove opake bolesti. Vaša pomoć znači da će ova kuća nastaviti da pruža ljubav, toplinu i sigurnost onima kojima je najpotrebnija. Iznos od 17.000 KM će pokriti dio troškova psihosocijalne podrške koja podrazumijeva smještaj u apartmanu za dijete i pratnju, troškove režija, hrane i higijene, te rad psihosocijalnog tima sa porodicom”, ističe Fikret Kubat, direktor Udruženja „Srce za djecu“.

Uz humanost, održivo poslovanje jedan je od principa poslovanja OREA online platforme te je ovogodišnji Art Market poseban fokus stavio na ekološku osviještenost i ESG principe.


Pročitajte više: Ljetni Orea art market održan u Zemaljskom muzeju BiH


Mali, a veliki koraci prema održivost

Organizatori su u ovoj godini uložili značajne napore da smanje svoj ekološki otisak i uvede ekološki prihvatljivije prakse u samoj organizaciji Marketa. U tome su im pomogli saradnici iz ZERA d.o.o Zero Waste Shop and Space, koji su dali prijedloge kako da prvi ovogodišnji Art Market protekne u znaku održivosti, manje otpada i da uz male modifikacije koriste već postojeće materijale.

“Tako smo, na primjer, ove godine u potpunosti izbacili štampane ulaznice – što zajedno sa ostalim štampanjem koje smo radili na godišnjem nivou – kumulativno dovede do toga da smo spasili jedno cijelo drvo. Iz standardnog dekora za Market, izbacili smo i korištenje balona, jer nažalost i oni baloni koji su označeni kao biorazgradivi mogu predstavljati opasnost za ptice u prirodi koje takav materijal u raspadanju mogu zamijeniti za hranu.


Pročitajte više: Ove žene su predvodnice održivosti u BiH!


Zajedno jačamo kreativnu industriju

Ove godine smo odlučili da PVC banere apcikliramo za predivne poklone za naše sponzore i partnere, opet uz pomoć kreativne radionice ekotvorine.ba koja djeluje u sklopu ZERA d.o.o”, naglašavaju organizatori.

Važnost jačanja kreativne industrije i održivog poslovanja u BiH i ove su godine prepoznali brojni partneri, sponzori i prijatelji Art Marketa koji su već godinama podrška u organizaciji, među kojima su: Kanton Sarajevo, Grad Sarajevo, Općina Centar kao dugogodišnji partneri kao i platni partner Visa. Tu su i sponzori i prijatelji: UniCredit Bank, Škoda powered by Porsche, Max Factor, Rimmel, Bourjois, Galenika, Telemach BH, Lutrija BiH, Challenge to Change 3.0, CasaDiCampara, Inside by Ećo, Leda voda, Manuel Caffe, Gama AA Security i Europlakat. Medijski pokrovitelji Art Marketa bili su Klix, Gracija, RSG radio i Antena radio.

„Sponzori OREA Art Marketa, zajedno sa izlagačima i posjetiocima, pokazali su da zajedničkim snagama možemo postići velike stvari. Zahvaljujemo se svima koji su posjetili događaj, kupili neke od autentičnih proizvoda brendova sa OREA online platforme, te na bilo koji način doprinijeli ovakvim rezultatima”, zaključuju organizatori.

Foto: PR

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

Težak je ovaj 11. jul…

Danas sam na šporetu skuhala fildžan kahfe. Iznijela sam ga na balkon i proučila El Fatihu. Kahfu neću popiti, ona nije za mene. Molitvom...