Ljetni Orea art market održan u Zemaljskom muzeju BiH

Ni jaka kiša jučer nije spriječila organizatore iz Orea bazaar tima na čelu sa osnivačicama Senitom Slipac i Amrom Džeko da nam prirede još jedno sjajno izdanje OREA art marketa, tradicionalno ljetno okupljanje BH kreativaca u čarobnoj bašti Zemaljskog muzeja BiH u Sarajevu. Ovo 6. po redu okupljanje BH kreativaca ove godine je po prvi put ugostilo i nekoliko kreativaca iz Hrvatske, koji su udruženim snagama posjetiocima predstavili svoje rukotvorine od raznobojnih prirodnih tkanina, svile, ručno rađenog nakita, prirodne kozmetike, prirodnih sokova i slastica, drvenih rezbarija, odjeće, dječijih igračaka, različitih acessoiresa i umjetničkih slika.

OREA art market je omiljeno mjesto za susret BH kreativaca

Kao jedan od već tradicionalnih događaja na početku ljetne sezone i ovaj OREA art market je najavio ljeto iako je kiša prilično omela samu ceremoniju otvaranja. Iznenadni pljusak, koji je pokvasio stolove izlagačima, nije obeshrabrio organizatore i izlagače, te posjetioce naoružane kišobranima da jučerašnjim nedjeljnim skupom u bašti Zemaljskog muzeja ozvaniče početak ljeta u gradu.

Premijer Kantona Sarajevo Nihad Uk zahvalio se organizatorima i posjetiocima OREA Art Marketa dodavši na početku:

Mali poduzetnici su ključ u svakom privrednom lancu i kantona i države BiH. Dobro je da imate mogućnost da na ovaj način prezentirate i plasirate na tržište svoje proizvode ne samo putem Art Marketa već i putem online platforne OREA. Nastavićemo podršku ovom projektu, jer nama je cilj da Sarajevo bude prepoznato kao centar kreativne industrije“, rekao je Uk.

Orea art market
Pemijer KS Nihad Uk i Amra Džeko

Načelnik općine Centar Srđan Mandić je zvanično i otvorio jučerašnji market naglasivši da je OREA Art Market sjajna kombinacija humanitarnog i privrednog rada:

Ogromno zadovoljstvo i privilegija je što se OREA Art Market održava upravo na području naše općine i mi sa radošću očekujemo organizaciju novih događaja. Ovakvi vrhunski projekti koji imaju humanitarni karakter nama su posebno važni”, istakao je načelnik Mandić.

Dugogodišnja praksa OREA Art Marketa je da se kompletan prihod od ulaznica, kao i 5% od ukupne prodaje na marketu, donira Udruženju Srce za djecu oboljelu od raka, te je i ove godine prikupljeno više od 30.000 KM. Sponzor Lutrija BiH je također donirala 6000 KM za Udruženje Srce za djecu oboljelu od raka.

Prvi put na OREA Art Marketu su i kreativci iz Hrvatske

Tradicionalno je i ove godine na OREA Art Marketu centralni dio zbivanja bio posvećen kreativcima iz BiH, kojih se čak 47 pojavilo na marketu, a ove godine su im se pridružili i kreativci iz Hrvatske, a jedan od njih je firma Amarantin iz Zagreba. Rezultat je to sjajnog iskoraka OREA Bazaara na hrvatsko tržište, koje je uslijedilo nakon međusobnog networkinga, koji je prošle godine Senita Slipac ostvarila otvorivši firmu u Hrvatskoj, uz svesrdnu podršku i pomoć regioalne poduzetničke mreže Women in Adria. To je upravo i značaj i cilj naše regionalne poduzetničke platforme, Women in Adria, koja omogućava poduzetnicama iz BiH i Hrvatske da ostvare zajedničko umrežavanje, povežu svoje biznise i ostvare suradnju na tržištima susjednih zemalja.

Orea art market
Tako ceramics

Jučer smo mogli vidjeti sjajne predmete od kože, umjetnih metarijala, od odjeće i obuće, potom torbi, nakita, različitih modnih dodataka, do drvenih igračaka i onih izrađenih od recikliranih materijala, te proizvoda od recikliranog papira, koji su priredili vrhunski shopping užitak za sve posjetioce OREA Art Marketa. No, ove godine su se po prvi put na OREA Art Marketu pojavile i dvije umjetnice Alisa Teletović i Kasja Jerlagić, sa svojim umjetničkim djelima, te Dženeta Isović sa svojim live paintingom i skulpturica Aiša Kečo.


Pročitajte više: Senita Slipac: “Orea Baazar je online platforma za prodaju BH rukotvorina”


OREA Art market je već tradicionalno zauzeo primat omiljenog mjesto na kojem se okupljaju BH kreativci iz cijele BiH, a koji svoje proizvode prodaju putem online platforme OREA bazaar. Jučer smo u bašti Zemaljskog muzeja mogli pronaći sjajne proizvode koji se proizvode diljem BiH, od različitih kozmetičkih proizvode koji su uglavnom ručno rađeni od prirodnih sastojaka i ljeovitog bilja iz svoh dijelova Bosne i Hercegovine, prema principima organske proizvodnje, potom ručno rađenih sapuna, zanimljivih zdravih gastro slastica, brendiranih domaćih džemova, namaza, sokova, sirupa, likera, proizvoda od kože, tekstila, umjetnih eco materijala pogodnih za vegane, inovativnih dječijih igračaka od recikliranog materijala, do tradicipnalno rađenih drvenih predmeta za kuću, ukrasnih predmeta i lampi od recikliranog papira, blokova i notesa od recikliranog papira rađenih po staroj japanskoj tehnologiji do brojnih drugih rukotvorina.

Mnoge od ovih BH kreativaca sa OREA Art Marketa smo vam predstavljali u serijalu naših inspirativnih poduzetničkih priča na Women in Adria BiH portalu tokom cijele godine, a nastavljamo i u narednom periodu predstvaljati vam inspirativne poduzetnice, koje su hrabro iskoračile u svijet poduzetništva, uprkos financijskoj krizi i beskrupuloznoj i nemilosrdnoj administraciji u ovoj zemji, nimalo naklonjenoj poduzetnicama.

Orea art market
Studio Tisa i Nina Stanarević

Zato nas i dalje pratite jer vam uskoro donosimo nove priče naših hrabrih poduzetnica koje će vas potaknuti da se osmjelite i okuražite svoje snove pretvoriti u realnost i svoje hobije monetizirati i pretvoriti u profitabilan biznis.

Na koncu ćemo napomenuti da su OREA Art Market ove godine podržali Kanton Sarajevo i Općina Centar,  platni partneri Visa i UniCredit bank, te kompanije Telemach, BinBin, MonetizeAd, Peugeot AC Blok, Vispak, Franck, Leda, Lasta, iNovine, Visit Sarajevo, Gama AA Security i Intea BH štamparija, a medijski pokrovitelji Art Marketa bili su Klix, Gracija, Bonjour, RSG radio i Antena radio.

Photo: Orea Art Market/Women in Adria

Ne propustite najnovije vijesti i najave događaja

* indicates required

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

Velika eCommerce konferencija u Sarajevo dovela govornike iz cijelog svijeta

Više od 300 učesnika imalo je priliku čuti iskustva i vizije o razvoju e-trgovine širom svijeta na drugoj godišnjoj konferenciji "Let's do eCommerce: Beyond...