Velika eCommerce konferencija u Sarajevo dovela govornike iz cijelog svijeta

Više od 300 učesnika imalo je priliku čuti iskustva i vizije o razvoju e-trgovine širom svijeta na drugoj godišnjoj konferenciji “Let’s do eCommerce: Beyond Boundaries” koja je 25. aprila održana u sarajevskom hotelu “Hills”, a čiji je organizator Asocijacija za internet trgovinu “eComm” u Bosni i Hercegovini.

Trideset predavača nastojalo je obuhvatiti sve relevantne teme i trendove unutar eCommerce industrije, posebno se osvrćući na daljnji razvoj e-trgovine ne samo u Bosni i Hercegovini nego i u svijetu. Tako su eminentni predavači Vanessa Xiong, predstavnica kineske e-trgovine, Kremena Yordanova, digitalna konsultantica i CMO za brendove Adidas i Reebok, Amel Ljaljić, menadžer u Googleu, Armin Osmančević, suosnivač eCommerce platforme MyBazar u Maleziji i Švedskoj, Stefan Kovačević, stručnjak iz Nestléa, te domaći i regionalni predstavnici OLX-a, Bazzar.hr, Ananas.rs i mnogi drugi, govorili o globalnim perspektivama, naglašavajući nužnost premošćivanja digitalnih granica.

Tržište BiH sve konkurentnije

U prilog tome da bh. tržište postaje sve konkurentnije govore i najave da na prostor Bosne i Hercegovine u narednom periodu dolaze dva velika digitalna eCommerce subjekta poput Ananas.rs i Bazaar.hr. Kako kažu iz Asocijacije za internet trgovinu “eComm”, Bosna i Hercegovina je spremna. U prethodnom periodu su se zalagali za bolje poslovanje bh. preduzeća u vezi s uzvozom i izvozom, te su se fokusirali na edukaciju članova, a sve u želji da zajedničkim snagama budu dio promjene u razvoju zemlje.  Preko stotinu članova i partnera podržava ih u toj namjeri, tvrde iz ove Asocijacije.

Konferencija je bila prilika kako za razmjenu inspirativnih ideja, tako i za razmjenu kontakata koji su ključni za daljnji razvoj e-trgovine kako regionalno, tako i u Evropi i svijetu.


Pročitajte više: Istraživanje eCommercea – prilika za online trgovce u BiH


Dodijeljene  nagrade za izvrsnost u e-trgovini

Prvi put u sklopu konferencije organizovana je i dodjela nagrada za izvrsnost u e-trgovini. Preko 30 kompanija nominiralo se za šest kategorija, a kompanija Domod, osvojila je nagradu u kategoriji web shopova.

Ski Pass Webshop Olimpijskog Centra Bjelašnica i Igman dobio je nagradu za izvanredne usluge u vezi sa ski pass-ovima, dok je Ekupi.ba pobijedio u kategoriji potrošačkih proizvoda.

Korpa.ba je osvojila nagradu za najbolju eCommerce aplikaciju. OLX.ba je pobijedio u kategoriji marketplace-a, a Agencija Agilitas d.o.o. je osvojila nagradu za svoj doprinos u podršci online prodaji.

VISA EXPO prilika za predstavljanje inovativnog NLB Smart POS rješenja

U dijelu VISA EXPO preduzetnici su imali priliku da pokažu svoje proizvode i usluge svim učesnicima konferencije. Inovativni smart POS NLB Banke pružio je priliku preduzetnicima da transformišu mobilne uređaje u POS terminale pomoću kojih se vrši jednostavno plaćanje, pa je ta inovacija posebno prikazana. Bezgotovinsko plaćanje u svim istraživanjima bilježi se kao velika potreba korisnika, potvrđeno je tokom obraćanja govornika.

Više od 50 partnera podržalo je konferenciju koja, s obzirom na veliki odziv predavača i učesnika, očito ima namjeru postati jedna od vodećih u okviru eCommerce razvoja. Glavni grad BiH još jednom se pokazao kao savršen domaćin koji u raznim oblastima može pomijerati granice rame uz rame sa evropskim i svjetskim metropolama.

Foto: Women in Adria

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

rast cijena čokolade_

Gramaža manja, cijena ista. Šta se dešava s cijenama čokolade?

Omiljena poslastica mnogih postat će skuplja nego ikad prije. Zbog nestašice kakaovca u zapadnoj Africi ove bi godine moglo nedostajati čak 375.000 tona kakaa....