Kako je Kalesijka Ilda Humić od hobija napravila dva miliona KM vrijedan biznis

Brend Humperia, koji je pokrenula influenserica Ilda Humić zajedno sa suprugom Edinom, bilježi izvanredan rast i širenje poslovanja. Ovaj domaći brend obuhvata i modnu liniju Hi by Ilda, koja nudi odjeću, modne dodatke i kozmetiku — sve proizvedeno u Bosni i Hercegovini.

Fokus na kvalitet i domaću proizvodnju

Poseban akcenat stavljen je na ručno rađene torbe od veganske kože, kao i prirodnu kozmetiku poput maslaca za tijelo, mirisnih ulja, shimmer sprejeva i osvježivača prostora. Proizvodi nastaju u poslovnom prostoru firme u Kalesiji, čime se dodatno naglašava lokalni karakter brenda.

Širenje maloprodajne mreže

Prva poslovnica Humperie otvorena je u Tuzli, nakon čega su uslijedile još dvije lokacije u Sarajevu — u tržnim centrima Alta i Ilidža. Nedavno je i renovirana te ponovo otvorena poslovnica u Bingo City Centru Tuzla, čime se osigurava još bolja dostupnost proizvoda kupcima.

Impresivan rast poslovanja

Već u prvoj godini poslovanja (2022.), ostvaren je prihod od 62.275 KM, uz dobit od 33.859 KM, što je odličan rezultat za novopokrenuti biznis.

Godinu dana kasnije, u 2023., prihodi su skočili na 830.083 KM, što predstavlja više od 13 puta veći prihod u odnosu na prethodnu godinu. Dobit je također značajno povećana, na 317.622 KM, što potvrđuje održiv i profitabilan rast.

Trend se nastavlja i u 2024. godini, kada prihod dostiže čak 1.913.795 KM, uz dobit od 599.957 KM. Ovi podaci govore o više od 30 puta većem prihodu i gotovo 18 puta većoj dobiti u odnosu na početak poslovanja, navodi Akta.ba.

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

poticaji za novoosnovane poslovne subjekte

U periodu januar-maj 2025. naplaćeno više od 3,7 milijardi KM javnih...

Porezna uprava Federacije BiH objavila je da su porezni obveznici Federacije BiH u periodu januar-maj 2025. uplatili 3.729.506.053 KM javnih prihoda, što je u...