Na našem doručku u Bijeljini saznali smo sve o HR pilarima

Iza nas je još jedan Networking Breakfast! Ovog četvrtka družili smo se u Bijeljini, u Etno selu Stanišići, a HR profesionalka, edukatorica i moderatorica Sanda Ljukovac pričala nam je o tome kako da kultura prodajne organizacije bude bolja uz HR pilare.

Zapošljavanje i integracija zaposlenika delikatniji su nego ikad

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju uloga dobro strukturirane prodajne organizacije ne može se precijeniti. Put do uspjeha za poduzetnice često zahtijeva nijansiran pristup koji koristi jedinstvene prednosti. Stvaranje snažne prodajne organizacije može poslužiti kao kamen temeljac za rast, profitabilnost i održivi uspjeh. Sandino poučno predavanje omogućilo je sudionicima ulaz u ključne strategije i uvide neophodne za izgradnju prodajne organizacije prilagođene aspiracijama i snagama poduzetnica.

“Kroz praksu je već prepoznat značaj funkcije HR-a u organizacijama, a iste su koncipirane na prodaji koja ne može opstati bez funkcija podrške”, rekla je Ljukovac koja je sudionicima objasnila sve o HR pilarima i pojasnila zašto su oni važni za izgradnju prodajne organizacije.

Osvrnula se na HR politike, procedure i administraciju. Taj HR pilar predstavlja temelj za upravljanje u organizacijama, a uključuje zakonski obvezne politike i procedure, kao i one koje služe usklađivanju radnih i komunikacijskih procesa unutar samih organizacija. On uređuje organizaciju i role svakog pojedinca unutar nje.

Zatim je govorila o zapošljavanju i integraciji zaposlenika. Selekcija, zapošljavanje i integracija danas su puno delikatniji nego što su to prije bili jer odnos zapošljavanja nije jednostran. Isto kao što poslodavac neće prihvatiti bilo kojeg kandidata, ni potencijalni zaposlenik neće prihvatiti bilo kojeg poslodavca.

Sljedeći pilar je Upravljanje radnim učinkom. Ovaj pilar omogućava transparentno i jednako upravljanje različitim kompetencijama zaposlenika u organizaciji. Potrebno je dobro proučiti kompetencije zaposlenika kako bi ih se postavilo na odgovarajuće radno mjesto i omogućio mu se pravilan rast i razvoj.

Nadalje, tu su i kompenzacije i beneficije. Benefiti nisu za svakoga isti, stoga morate provjeriti što je kome potrebno. Ovaj pilar uključuje zdravstveno osiguranje, članarinu u teretani, edukacije… Većina radnika očekuje određene benefite na radnom mjestu, i to ne nužno novčane.


Pročitajte više: Sanda Ljukovac: ‘Vođa treba biti ponizan, oslobođen od arogancije’


Organizaciona kultura je krovni pilar!

Ne smijemo zaobići niti trening i razvoj. “Znanje, kako individualno, tako i organizacijsko, predstavlja konkurentsku prednost i kao takvo je od izuzetne važnosti za svaku organizaciju,” kazala je Ljukovac.

Tu je i upravljanje talentima, koje se usko tiče treninga i razvoja te je važna strateška odrednica svake organizacije. Dobro pratite snage i slabosti zaposlenika.

Krovni pilar je organizaciona kultura. “Pilar je ovo koji slobodno možemo okarakterisati kao krovni pilar jer po svojoj prirodi na nevidljiv način upravlja svim prethodno navedenima i ima ogroman uticaj na ponašanja unutar organizacija”, pojasnila je Ljukovac.

Kazala je kako je razumijevanje organizacione kulture sa svim njezinim elementima ključno te kako HR pilari igraju važnu ulogu u svakom od njih.

Predstavila nam se i Šejla Šipraga, regionalni rukovodilac, glavna filijala Raiffeisen Bank Tuzla, a govorila je o posebnom programu posvećenom ženama iz poduzetničkog sektora za srednja i mala poduzeća u okviru njihovog programa Women in Business. Njihovo učešće u Women in Business programu je pokrenuto nakon što su spoznali ulogu i snagu žena u malim i srednjim poduzećima, neovisno da li su one na vlasničkoj ili u upravljačkoj poziciji.

Sponzori Networking breakfasta su Raiffeisen Bank i Avis.

Foto: Women in Adria

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

podrška supruga u karijeri

‘Podrška partnera je neophodna’: Ovi muškarci stoje iza najboljih regionalnih poduzetnica

Iza svakog uspješnog muškarca stoji – žena. Ta nam je izreka svima dobro poznata, ali naše najbolje regionalne poduzetnice znaju da ova izreka itekako...