Otvoren je poziv za drugu generaciju Girls advanced lab-a, Laboratorija za djevojke

Fondacija Mozaik je 2021. u partnerstvu sa UNFPA BiH i UNFPA Srbije (Populacijski fond za BiH i Srbiju) i Teta Violetom pokrenula projekat pod nazivom Girls advanced lab, Labaratorij za djevojke. 

Projekat je imao za cilj da okupi djevojčice i djevojke i podrži njihove poslovne ideje kroz mentorisanje, a najbolje projekte na koncu i financijski podrži.

U prvoj generaciji Laboratorija za djevojke odabrana je 31 poslovna ideja

U prvoj generaciji imali su 31 zanimljivu ideju djevojaka i djevojčica, koje su prošle kroz njihov projekat iz različitih oblasti, od zdravlja, sporta, IT tehnologija do marketinga i prodaje. Cilj je bio da se djevojke povežu s mentorima i mentorkama s kojima su radile 1 na 1 i koji su ih mentorisali kako bi ih osnažili za pokretanje ideja za naredne ideje, učili ih kako da pokrenu svoj biznis, kako da unaprijede svoja znanja i vještine.

Emilija Seočanac, regionalna koordinatorica za online zajednicu iz Fondacije Mozaik nam je objasnila koje su to najznačajnije karakteristike iz prve faze projekta Girls advanced lab: “Nekoliko je mjeseci je trajao proces mentorstva u GAL-u. Neke djevojke su prvi put održavale pitcheve pred komisijom. Sve je bilo prilagođeno njihovom uzrastu, željeli smo da im pomognemo da nauče kako da prezentiraju svoje ideje, da se sljedeći put osjećaju mnogo osnaženije, sigurnije i samopouzdanije. Djevojke su dobile veliki vjetar u leđa i mnoge od njih su nam kasnije priznale da im je mentorstvo bilo sjajno, da su stekle super poznanstva i da im je proces mentorstva puno značio”.

Emilija Seočanac

Neke od najboljih ideja su bile projekat promoviranja rukometa mladim djevojkama u srednjim školama, S loptom u ruci i STEM mahaluša, projekat djevojaka koje su željela približitim STEM nauke maldim djevojkama u srednjim školama. 

Druga generacija Girls advanced lab-a- Spriječimo širenje nasilja nad ženama na internetu

Nakon uspješne prve generacije Girls advanced lab-a Fondacija Mozaik je otvorila i poziv za drugu generaciju pod nazivom Girls advanced lab Artcamp. Poziv je otvoren do 7.8.2022. (Poziv je na linku).

Cilj ove druge generacije Girls advanced lab je da okupe umjetnice, glumce, dizajnerice, spisateljice koje će na svoj osoben način ispričati priču, stvoriti nova umjetnička djela i na taj način pomoći da se podigne svijest kod mladih djevojaka i mladića o načinima na koji se mogu zaštititi od sve raširenijeg nasilja na internetu i upoznati širu javnost, roditelje i pripadnike Gen Z, o svim oblicima nasilja na internetu i posljedicama koje ono proizvodi.

Na raspolaganju će im biti različiti umjetnički formati, od tetarskih predstava, uličnih performasa, murala, kao i video materijala, You Tube klipova, Reelsa, TikTok sadržaja, kojima žele da skrenu pažnju svojih vršnjaka i vršnjakinja i pojasni zašto je nasilje na internetu nad ženama posve neprihvatljivo i kakve posljedice za kompletnu društvenu zajednicu ostavlja.  

U ovom projektu sa odabranim djevojkama će raditi poznati producenti, sniamtelji, scenografi i teatrolozi i na taj način im pomoći da realiziraju svoje ideje. Također će im kroz projekat biti omogućena i tehnička realizacija odabranih ideja i javna kampanja predstavljanja najboljih ideja.

Kroz ovu generaciju Labaratorija za djevojke iz Fondacije Mozaik se nadaju da će napraviti prepoznatljivu platformu za sve malde djevojke koje će lakše i svjesnije kreirati bolju budućnost za sebe i za svoje vršnjakinje. Ali ih također naučiti kako da iskoriste umjetnost i moderne tehnologije kako bi osvijestili nove društvene fenomene među svojom generacijom, spriječili širenje nasilja nad ženama i tako unaprijedili kvalitetu življenja u svojim lokalnim zajednicama.

Photo: Fondacija Mozaik 

Ne propustite najnovije vijesti i najave događaja

* indicates required

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE VIŠE

Sestre Irma Krvavac i Erna Saljević: Freya i Anre by Erna...

Iako su obje horoskopske Lavice, kad upoznate ove dvije sestre, Irmu Saljević Krvavac i Ernu Saljević, na prvu biste rekli da se ni “u...