Saznali smo kako izgraditi nauspješniji upravljački koncept koji ne zahtijeva puno novca i vremena

Naše novo jutarnje druženje inspirisalo je poduzetnice i poduzetnike s područja Brčko distrikta da nam se pridruže u Hotelu Jelena u Brčkom i da s nama podijele svoje inspirativne priče i strategije koje primjenju u svojim kompanijama, a u vezi su sa upravljačkim konceptom za ljudske resurse.

I ovaj Networking breakfast uspješno je organizovala i pripremila partnerica Women in Adria Bosna i Hercegovina, Vanja Spaho, a vodila ga je Sanda Ljukovac, HR profesionalka, edukatorica i moderatorica koja je predstavila SUPERB koncept, upravljački koncept za ljudske resurse istražen i razvijen od strane tima stručnjaka okupljenih u Business psychology lab u Hrvatskoj.

SUPERB koncept – sofisticirano rješenje za dobro posložene ljudske resurse

Ovaj koncept Sanda je predstavila kao veoma sofisticiran, ali koji se u praksi može implementirati kroz jednostavne aktivnosti. Kako kaže, nije preskup i ne zahtijeva dodatni angažman od onoga koji već imamo. SUPERB koncept podrazumijeva najvažnije segmente dobrog poslovnog okruženja i onoga šta je ljudima važno kako bi bili zadovoljniji i produktivniji na postojećim ili novim radnim mjestima.

S – Safety (sigurnost) – ono što ljudi žele od posla je prije svega sigurnost, prevashodno materijalna, a potom i psihološka sigurnost.

U – Upgrading (nadogradnja) – neovisno o radnom mjestu, svi želimo rasti, razvijati se i osjećati da smo kompetentni za to što radimo.

P – Purpose (svrha) – svima nam treba osjećaj da ono što radimo ima neki smisao i svrhu.

E – Empowerment (osnaživanje) – da nas se pita za mišljenje o toku i ishodima našeg posla, šta nam je bilo izazovno, šta smo naučili, gdje smo pogriješili, kako smo to prevazišli, ko nam je pružio pomoć, a ko nije.

R – Relationships (odnosi) – većina nas želi smislene i iskrene odnose sa šefom i suradnicima, odnose zasnovane na povjerenju, empatiji i razumijevanju potreba.

B – Balance (ravnoteža) – stvoriti ravnotežu između radne i ostalih životnih uloga.

Novim saznanjima do boljih rješenja na poslu

Dosta se razgovaralo i o važnosti postojanja politika i procedura na radnom mjestu, važnosti da se iste prate i istovjetno primjenjuju prema svim zaposlenicima te o tome kako se vode razgovori sa zaposlenicima i koliko je to važno.

“Čvrsto vjerujem da su dani nebrojenih prekovremenih radnih sati iza nas i da ćemo imati radnu sedmicu u trajanju od 4 radna dana” – rekla je na kraju naša edukatorica Sanda Ljukovac.

U nadi da će se njene želje vrlo brzo ispuniti, čekamo neka nova jutarnja druženja koja su tu da inspirišu, da budu platforma za širenje novih poslovnih kontakata, ali i da stvaraju nova prijateljstva.

Sponzor Networking breakfasta je RBA, a partner Avis.

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

podrška supruga u karijeri

‘Podrška partnera je neophodna’: Ovi muškarci stoje iza najboljih regionalnih poduzetnica

Iza svakog uspješnog muškarca stoji – žena. Ta nam je izreka svima dobro poznata, ali naše najbolje regionalne poduzetnice znaju da ova izreka itekako...