Ekonomistica Melisa Hujić svoju je ljubav prema krojenju i šivanju utkala u brand “Etiquette”

Napraviti svoje poduzetničke korake u modnom biznisu na današnjem tržištu prezasićenom različitim modnim stilovima nije nimalo lako ni jednostavno. Donosimo vam još jednu zanimljivu poduzetničku priču mlade ekonomistice iz Sarajeva Melise Hujić, majke dvije djevojčice, koja je svoju dizajnersku modnu priču, brand “Ettiquette”, pokrenula sama prije par godina.

Tetka krojačica bila joj je prva učiteljica šivanja i krojenja

Gotovo kao i sve djevojčice i Melisa se u djetinjstvu igrala krpicama i šila odjeću za svoje lutkice, odrastajući u šnajderskoj radnji svoje tetke koja je bila krojačica i koja ju je naučila šiti odmalena. “Uvijek sam željela imati malo drugačije komade nakita za izlazak. Ta želja je ubrzo prerasla u svakodnevnu opsesiju za stvaranjem unikatnih narukvica, a nedugo zatim i odjevnih predmeta. I tako je krenula priča s brandom „Etiquette“, prisjeća se Melisa svojih početaka. I u djetinjstvu je, sjeća se danas, s velikim nestrpljenjem čekala svaku novu, sašivenu haljinu da je isproba i svoju je ljubav prema modi utkala i u svoj brand „Etiquette“.

Etiquette

Iako ju je životni put odveo na studij ekonomije Melisa je odlučila svoj životni put usmjeriti u drugom pravcu. Nakon desetak godina provedenih u nevladinom i privatnom sektoru na različitim pozicijama na kojima je radila kao diplomirani ekonomista, zasićena svakodnevnom rutinom svojih poslovnih obaveza jedostavno je poželjela raditi malo kretivinije, drugačije poslove. Na koncu se ipak ohrabrila i vratila svojoj davnašnjoj ljubavi, šivanju i krojenju, i dizajniranju ženske odjeće.

Nije bilo jednostavno donijeti takvu odluku, raditi bez radnog vremena i bez sigurnih primanja. Nisam je donijela preko noći, ali moja ljubav prema ovom poslu je bila jača od svih strahova koji su me tada pratili”, odlučno tvrdi Melisa.

Danas je, tvrdi, njeno nestrpljenje više umjetničke prirode, pomalo odlučno i nesigurno u isto vrijeme. “Ipak, euforija koja prati svaki završeni dizajn je jasan pokazatelj da prava ljubav s godinama postaje samo jača”, potvrđuje Melisa.  

Priznaje, uz blagi osmijeh, da je na početku stvaranja svog branda imala mnogo različitih imena u opticaju, a onda je sa svojim najbližima i prijeteljima suzila izbor na tri najinteresantnija i otvorila glasanje, da bi se na kraju svi složili da je Etiquette najbolji izbor. 

Najviše nam se svidjelo to ime i zbog svog značenja: “Uobičajena pravila pristojnog ponašanja u društvu ili među pripadnicima određene grupe”. Jer to je upravo bilo ono što sam željela”, kaže Melisa.


Pročitajte više: Zagrebačka dizajnerica sa sarajevskom adresom- vaš poslovni stil ne treba biti kopija nečijeg Instagram profila


Brend Etiquette voli haljinice, bluzice, suknjice, šešire…

Govoreći o glavnim karakerstikama svog branda Melisa ističe da je linija proizvoda brenda „Etiquette“ dosta šarolika i obuhvata modne dodatke, poput narukvica, ogrlica, marama kao i odjeću, haljine, suknje, bluze…

Etiquette

Vodilja cijelog koncepta brenda jeste biti nosivo u svim prilikama, multifunkcionalno, a istovremeno se osjećati udobno, ženstveno i privlačno. Haljine su komad odjeće koji zauzimaju glavno mjesto kad se radi o našim proizvodima. Haljina predstavlja odraz ženstvenosti i stila, a naše su haljine dizajnirane da budu nošene na više načina i u svakoj prilici, to je ono što nas čini posebnim u odnosu na ostale”, ističe Melisa.

Kad razmišlja o modnom stilu današnje urbane žene Melisa voli istaći da je upravo ta urbana žena, koja živi ubrzanim životnim tempom, zbog svojih poslovnih, majčinskih, kućnih obaveza, “žena kojoj je potrebno sve i sasvim malo u isto vrijeme”. 

Taj urbani stil mi je najveća inspiracija i motivira me da idem dalje i daje mi ogroman vjetar u leđa”, priznaje Melisa.


Pročitajte više: Kako su magistra farmacije i IT-evka u koroni pokrenule Kaur, modni yoga brend za nježnu i snažnu ženu


Novi showroom je sljedeća razvojna Etiquette stepenica 

Kad govori o svom hobiju, kojeg je prije 4 godine pretočila u posao i u najizazovnijem vremenu u posljednjoj deceniji u vrijeme corona pandemije, registrirala svoj obrt, danas je svjesna da nimalo lako nije bilo “uozbiljiti” svoju poslovnu priču.

Najveći izazovi su mi bili nedostatak znanja i informacija generalno o poduzetništvu, stoga sam pohađala škole poduzetništva koje nas pripremaju kroz razne module koji su nam neophodni za uspješno vođenje biznisa”, kaže Melisa.

Kao i mnogi drugi koji započinju svoj posao i njen je krenuo putem društvenih mreža kao i na Orea platformi. No, ono na što je jako ponosna, zajedno sa svojim timom, je da su otvorili showroom u Sarajevu, u Paromlinskoj 30., mjesto gdje će biti moguće posjetiti ih, popiti kafu, čaj, porazgovarati, ali i isprobati sve modele koi su u ponudi i odabrati nešto za sebe. 

Etiquette showroom

Trenutno smo okupirani sređivanjem detalja oko showroom-a. Moram priznati da je naša velika želja ispunjena i maksimalno smo posvećeni svakom detalju oko showrooma. Ali trenutno radimo i na jednoj limitiranoj kolekciji koja će biti pravo osvježenje. Poigrali smo se bojama i modelima, i jako sam uzbuđena i nestrpljiva, jedva čekam da vidim reakcije naših klijentica”, poručuje Melisa na kraju našeg razgovora.

Photo: Etiquette

Ne propustite najnovije vijesti i najave događaja

* indicates required

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

podrška supruga u karijeri

‘Podrška partnera je neophodna’: Ovi muškarci stoje iza najboljih regionalnih poduzetnica

Iza svakog uspješnog muškarca stoji – žena. Ta nam je izreka svima dobro poznata, ali naše najbolje regionalne poduzetnice znaju da ova izreka itekako...