(Ne)zadovoljstvo bankama? Ovo su teme Konferencije za žene u bankarstvu

Žene su sve obrazovanije, sve češće pokreću vlastite tvrtke, a istovremeno su iznimno nezadovoljne uslugama koje dobivaju od banaka, i kao poduzetnice i kao fizičke osobe. Samo banke s dovoljno žena na vodećim pozicijama mogu osvojiti rastuće žensko tržište. Zbog toga 19. oktobra u Sarajevu organiziramo Konferenciju za žene u bankarstvu i sektoru finansijskih usluga. Cilj Konferencije je osnaživanje žena koje u ovom sektoru, privlačenje novih žena u industriju i u konačnici povećanje broja žena u upravama banaka i ostalih finansijskih institucija.

Danas predstavljamo prvi dio predavačica na Konferenciji, a sve dodatne informacije možete pronaći na poveznici. Pozivamo vas da nam se pridružite u hotelu Courtyard by Mariott u Sarajevu u oktobru i pomognete nam u osnaživanju žena iz ovog sektora! Prijaviti se možete ovdje.

Je li istina da žene samo ‘peglaju kartice’?

Ivana Matić, CEO Women in Adria, održat će predavanje na temu ženskog (ne)zadovoljstva bankama. Naime, žene imaju sve veću kupovnu moć – ne samo zbog toga što odlučuju o kupovini unutar obitelji, već u brakove ulaze s primanjima bar jednakim partnerovima, a puno ih zarađuje i više od partnera. Prema istraživanju BCG-a, 73 posto žena nezadovoljno je sa kvalitetom usluga financijskih institucija, 71 posto nezadovoljno je sa uslugama osiguranja, investicijskih kuća i kartičara, 70 posto ih smatra da bi usluge trebale biti prilagođene njihovim potrebama…

Matić će se fokusirati na žene u segmentu stanovništva i prenijet će iskustva banaka iz Hrvatske o kupovnoj moći žena, njihovim iskustvima sa ženama korisnicama kredita i kreditnih kartica. Odgovorit će na pitanje vrijedi li predrasuda da žene samo „peglaju kartice“ i prekomjerno se zadužuju, kakve savjete žele dobiti, traže li savjete o investiranju i u što ulažu.


Pročitajte više: Naida Kundurović: “Deset godina života izgubimo na auto-pilotu”


Lideri imaju mogućnost izvući najbolje iz svakoga. Saznajte kako

S predavanjem „Proaktivna Banka: Sinergija korisničkih podataka i sigurnosti u Salesforceu“ predstavit će nam se Marina Glavak, voditeljica isporuke i upravljanja projektima u LeverUP-u. Podijelit će kako Salesforce pomaže FinServ tvrtkama da osiguraju najvišu razinu zaštite podataka dok svojim klijentima pružaju personalizirano iskustvo. Odgovorit će na pitanje kako vam Salesforce može pomoći u analizi podataka o klijentima, prepoznavanju trendova i donošenju odluka temeljenih na podacima za poboljšanje vaših bankarskih usluga, ali i kako možete prilagoditi svoje proizvode, usluge i komunikaciju individualnim preferencijama, povećavajući zadovoljstvo i lojalnost kupaca uz Salesforce.

Alisa Lingo, CEO u Alphabet Group, govorit će o četiri vrste lidera, njihovim sličnostima i razlikama, i otkriti zašto svi žele Rezonantnog u svojoj blizini. U svakoj grupi lider posjeduje maksimalnu moć da usmjerava emocije svakog pojedinca. Ako se emocije ljudi podstaknu tako da prerastu u entuzijazam, učinak može izuzetno da se poveća; ako se u ljudima izazovu zlovolja i anksioznost, oni će zaostajati. Sljedbenici od lidera, između ostalog, očekuju emocionalnu vezu zasnovanu na suosjećanju – empatiju. Liderstvo uvijek, i u dobru i u zlu, uključuje ovu primarnu dimenziju. Kada pokrenu emocije u pozitivnom pravcu, lideri iz svakoga izvlače ono što je najbolje.

Pomozite nam u osnaživanju žena iz ovog sektora! Prijaviti se možete ovdje.

Foto: Canva / privatna arhiva

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

kratke jakne

Kratke jakne su dominirale na našoj Konferenciji za žene u održivosti

Proljeće je u punom zamahu, a naše odjevne kombinacije jedva su ga dočekale. A kako u ovo prevrtljivo proljetno vrijeme bolje zaokružiti outfit nego...