Naša prva konferencija za žene u trgovini stiže u Sarajevo

Kad je u pitanju kupovina u domaćinstvu, uglavnom su žene te koje donose konačnu odluku. Tomu usprskos, prečesto su podzastupljene u upravama kompanija u FMCG i proizvođačkom sektoru u maloprodaji. Šteti to i samim lancima jer loše zadovoljavaju potrebe svojih ključnih kupaca, a nastavno na to će biti manje konkurentne.

Stoga smo pokrenule konferenciju Women leadership transforming retail – jer želimo da osnažimo žene u sektoru i da privučemo nove kako bi broj žena u upravama konačno porastao. Konferencija će se održati u Sarajevu 28.9., u hotelu Courtyard by Mariott. Prijave za sudjelovanje su otvorene, a mi ćemo da vam predstavimo žene čije će vas priče sigurno inspirirati.

Možemo li biti previše “žene”?

Prva među govornicama je Ljiljana Vasić, regionalna menadžerka za Bambi za područje BiH i Crne Gore. U svojem predavanju naslovljenom “Otkud ja u ‘muškoj’ profesiji” opisat će nam predrasude sa kojima se susrela dok je gradila svoju karijeru. Ona pak nikad nije smatrala da radi muški posao, a kad bi joj govorili da nije “tipična žena” za nju to nije bio kompliment. Ona je za sebe bila poput drugih žena u svojoj profesiji, a sve ih je jako cijenila. No, zapitala se – što je to previše ili premalo “žensko” na njoj da ne pripada tu gdje je?

Amra Hanić je rukovoditeljica službe operativnog poslovanja u Konzumu i Mercatoru BiH, a ponosi se radnim iskustvom dugim preko 20 godina, od čega je 10 provela na rukovodećim pozicijama. U svojem predavanju “Kako preokrenuti poslovanje kompanije koja je pred stečajem” opisat će nam svoj karijerni put, iskreno opisati svoje nepromišljene, ali u konačnici dobre karijerne odluke, kako i sva odricanja koja su bila potrebna da bi uspjela.


Pročitajte više: Zašto postoji rodni jaz u tehnološkoj industriji između žena i muškaraca?


Zauzmite stav i izborite se za sebe

CEO tvrtke Ovnak Katarina Kafadar na svojem će predavanju “Marketing iz perspektive distributera” prenijeti najvažnije stvari koje su oblikovale njezinu karijeru, te nas naučiti zašto je važno kreirati dobre odnose u firmi i izvan nje. Njezin primarni poslovni fokus na početku je bio razvoj privatne robne marke Ovnak, a u nekoliko je godina brend prepoznat kao pravi lider u segmentu modnog nakita i asesoara. Uz to, poduzeće danas uspješno distribuira cijeli niz uglednih brendova.

Enisa Selmanović-Salkić je osnivačica i direktorica firme Consultor, a na konferenciji će nam istaknuti koliko je važno da žene zauzmu – stav. Naime, istraživanja pokazuju da su žene ponekad nesigurne kad se trebaju zauzeti za sebe, te će češće sarađivati nego izraziti neslaganje. Ali upravo je čvrsto mišljenje i zauzimanje za sebe ključno za poslovni uspjeh – to je glavni kvalitet dobrog lidera. Selmanović-Salkić naučit će nas kako se izboriti za sebe.

Prijave za sudjelovanje na konferenciji su otvorene, a prijaviti se možete putem poveznice.

Foto: Canva / privatna arhiva

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

Adna Džananović Konzum BiH

Adna Džananović: Neke stvari moramo ‘pustiti’ kako bismo ispunili veći cilj

Neke stvari moramo 'pustiti' kako bismo ispunili veći cilj. Kaže tako Adna Džananović, Voditeljica Odjela kontrole kvalitete i standarda u Službi korporativne sigurnosti Konzuma...