Zašto poduzetnice trebaju izaći iz ormara i biti brend ambasadorice svog proizvoda

Znamo da je za uspjeh u poslu, bez obzira na nivo pozicije važno da vas se smatra kompetentnom, dopadljivom, drugačijom i originalnom, u pristupu i djelovanju. Kada ste na početku karijere, mladi ste i to vam ne polazi za rukom. Kada dostignete određene godine, života i karijere, i dalje ste žene koje rade za druge, pa vam to negdje ni poslodavac ne dozvoljava, da se ističete do te mjere, da ste zapravo vi – vaš brend, vaša usluga i vaš projekat.

Vi ste CEO svog života i biznisa

Sada, kada ste konačno CEO svog života i svog biznisa, izađite iz ormara i pokažite sve ono što jeste, što vas čini drugačijim, jedinstvenim i što zapravo i jeste vaš brend. Jer, niko ne može da bude kao vi, niko ne živi vašu priču i nikome se ne može više vjerovati na tom putu, nego vama.

Iz iskustva znam da je energija i način na koji pristupamo svakom poslu, klijentu i općenito građenju karijere, posebno danas, kada smo dostupne i otvorene prema vani kroz sve naše kanale komunikacije, ključno za naš lični, ali i imidž i brending kompanije koju vodimo, ili prodaju proizvoda i usluge koju nudimo.

Često čujem u razgovoru sa ostvarenim i veoma uspješnim ženama, kako se ne osjećaju ugodno kada ih mediji pozivaju na gostovanja, za intervju ili neki javni nastup, da to nije njihova priroda i da tako pokazuju svoju skromnost i ne žele biti izložene javnosti. Što je pogrešno iz više razloga.


Pročitajte više: Ne propuštajte pozive medija, evo kako se pripremiti za javni nastup!


Vaši klijenti i kupci trebaju jedinstvenu uslugu, vi joj dajete autentičnost

Žene, poduzetnice i one koje su na vrhuncu svoje korporativne karijere trebaju da na svoj uspjeh gledaju kao dar koji su među rijetkima dobile, da stvaraju, inspirišu, motiviraju i doprinose, sebi, kompaniji, svojoj okolini i društvu općenito. Takve žene trebaju da se ističu, promoviraju i budu prisutne – u medijima, na svojim društvenim profilima, na javnim događajima i kroz svoje djelovanje u kompaniji, ističu uspjehe i dostignuća.

Za uspjeh brenda i kompanije danas, to je ključno. Vaši klijenti i kupci trebaju jedinstvenu uslugu, drugačiji pristup i lidera kojem vjeruju. To ne može biti niko drugi, osim vas i vaše osobnosti koja živi i kroz biznis koji gradite.

Danas kada su svi kreatori sadržaja, promocije i dobrog i lošeg, kada svako može biti “zvijezda” i kreirati snažan utjecaj, poduzetnice trebaju da budu na samom vrhu te ljestvice, jer put koji same kreiraju, lekcije, životne i poslovne koje uče, koje ih oblikuju i uspjeh koji postižu, matrica su za život mladih i ambicioznih ljudi, žena koje trebaju takve uzore. A, s druge strane, vaše kolege, poslovno okruženje i klijenti trebaju također isti taj utjecaj i povjerenje, koje žele da vam ustupe i potvrde sve ono što jeste vaš uspješan poslovni odnos.

Dijelite svoj svakodnevni život

Kada krenete da se otvarate prema samopromociji – neskromno zvuči, ali to podrazumijeva vaš svakodnevni život, navike i prakse koje sada trebate dijeliti vani, uvidjet ćete koliko je to značajno za one koji vas prate, zaposlenike, prijatelje i opet na koncu klijente, koji će vas upoznati na pravi način, cijeniti put koji gradite, način na koji vodite biznis, strast i ljubav koju ulažete, i na koncu donijeti željene suradnje, bez da ste se trudili da osvojite toliko pažnje. Povratna energija i informacije koje ćete imati, bit će nova dimenzija motivacije za vas lično i za posao koji tako dobro radite.

U vremenu u kojem živimo, budite zahvalne da imate toliko mogućnosti, alata i načina da pokažete sve vrijednosti, jer kako god da gledate na to, to vam je dužnost, jer ste od onih rijetkih koje su u prilici da to žive. Stoga, pokažite ono što jeste, što ste putem stekle, naučile i što treba da inspiriše druge, a posao će da cvjeta, jer ćete i vi kroz taj proces.

Foto: Pexels

Autorica: Minela Vilić

Minela Vilić stručnjakinja je za marketing i komunikacije, sa više od 16 godina radnog iskustva u ovim oblastima i osnivačica marketinške i komunikacijske agencije MiVi Communications. Po profesiji komunikologinja i PR, što izdvaja i kao svoju najveću strast u radu – pisanu riječ i komunikacije. Bogato agencijsko iskustvo u različitim sferama marketinga, organizaciji događaja kojih je realizirala stotinama, vođenju PR, Digital i Social timova, koordinaciji u izdavaštvu lifestyle i stručnih magazina, upravljanju ključnim klijentima, networkingu, edukaciji, javnim nastupima, izrazitim prodajnim i pregovaračkim sposobnostima, odličnim odnosima s medijima, samo su dio vještina, onoga što je obilježilo njenu dosadašnju karijeru i što je odlučila unaprijediti osnivanjem svoje komunikacijske agencije. MiVi Communications Consulting njena je vizija kojom želi da podstiče na proaktivnost, drugačije pristupe marketingu i komunikacijama, sa ličnim pečatom u pristupu klijentima, strategijama, kampanjama, kupcima, alatima i kanalima komunikacije. Želi biti inspiracija za postizanje najboljeg od svakog klijenta ili pojedinca, motivacija za kolege iz industrije i one koji to žele biti.

Ne propustite najnovije vijesti i najave događaja

* indicates required

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

izvršna direktorica Nelt BiH

Suzana Sikimić: ‘Nisam osetila da se odričem bilo čega u bilo...

U okviru FMCG industrije, na poziciju izvršnog direktora često dolaze osobe iz prodaje. Ipak, Suzana Sikimić, izvršna direktorica Nelt BiH, na tu je poziciju...
sankcije na radnom mjestu

Batina je iz raja izašla?