Zašto poduzetnice trebaju izaći iz ormara i biti brend ambasadorice svog proizvoda

Znamo da je za uspjeh u poslu, bez obzira na nivo pozicije važno da vas se smatra kompetentnom, dopadljivom, drugačijom i originalnom, u pristupu i djelovanju. Kada ste na početku karijere, mladi ste i to vam ne polazi za rukom. Kada dostignete određene godine, života i karijere, i dalje ste žene koje rade za druge, pa vam to negdje ni poslodavac ne dozvoljava, da se ističete do te mjere, da ste zapravo vi – vaš brend, vaša usluga i vaš projekat.

Vi ste CEO svog života i biznisa

Sada, kada ste konačno CEO svog života i svog biznisa, izađite iz ormara i pokažite sve ono što jeste, što vas čini drugačijim, jedinstvenim i što zapravo i jeste vaš brend. Jer, niko ne može da bude kao vi, niko ne živi vašu priču i nikome se ne može više vjerovati na tom putu, nego vama.

Iz iskustva znam da je energija i način na koji pristupamo svakom poslu, klijentu i općenito građenju karijere, posebno danas, kada smo dostupne i otvorene prema vani kroz sve naše kanale komunikacije, ključno za naš lični, ali i imidž i brending kompanije koju vodimo, ili prodaju proizvoda i usluge koju nudimo.

Često čujem u razgovoru sa ostvarenim i veoma uspješnim ženama, kako se ne osjećaju ugodno kada ih mediji pozivaju na gostovanja, za intervju ili neki javni nastup, da to nije njihova priroda i da tako pokazuju svoju skromnost i ne žele biti izložene javnosti. Što je pogrešno iz više razloga.


Pročitajte više: Ne propuštajte pozive medija, evo kako se pripremiti za javni nastup!


Vaši klijenti i kupci trebaju jedinstvenu uslugu, vi joj dajete autentičnost

Žene, poduzetnice i one koje su na vrhuncu svoje korporativne karijere trebaju da na svoj uspjeh gledaju kao dar koji su među rijetkima dobile, da stvaraju, inspirišu, motiviraju i doprinose, sebi, kompaniji, svojoj okolini i društvu općenito. Takve žene trebaju da se ističu, promoviraju i budu prisutne – u medijima, na svojim društvenim profilima, na javnim događajima i kroz svoje djelovanje u kompaniji, ističu uspjehe i dostignuća.

Za uspjeh brenda i kompanije danas, to je ključno. Vaši klijenti i kupci trebaju jedinstvenu uslugu, drugačiji pristup i lidera kojem vjeruju. To ne može biti niko drugi, osim vas i vaše osobnosti koja živi i kroz biznis koji gradite.

Danas kada su svi kreatori sadržaja, promocije i dobrog i lošeg, kada svako može biti “zvijezda” i kreirati snažan utjecaj, poduzetnice trebaju da budu na samom vrhu te ljestvice, jer put koji same kreiraju, lekcije, životne i poslovne koje uče, koje ih oblikuju i uspjeh koji postižu, matrica su za život mladih i ambicioznih ljudi, žena koje trebaju takve uzore. A, s druge strane, vaše kolege, poslovno okruženje i klijenti trebaju također isti taj utjecaj i povjerenje, koje žele da vam ustupe i potvrde sve ono što jeste vaš uspješan poslovni odnos.

Dijelite svoj svakodnevni život

Kada krenete da se otvarate prema samopromociji – neskromno zvuči, ali to podrazumijeva vaš svakodnevni život, navike i prakse koje sada trebate dijeliti vani, uvidjet ćete koliko je to značajno za one koji vas prate, zaposlenike, prijatelje i opet na koncu klijente, koji će vas upoznati na pravi način, cijeniti put koji gradite, način na koji vodite biznis, strast i ljubav koju ulažete, i na koncu donijeti željene suradnje, bez da ste se trudili da osvojite toliko pažnje. Povratna energija i informacije koje ćete imati, bit će nova dimenzija motivacije za vas lično i za posao koji tako dobro radite.

U vremenu u kojem živimo, budite zahvalne da imate toliko mogućnosti, alata i načina da pokažete sve vrijednosti, jer kako god da gledate na to, to vam je dužnost, jer ste od onih rijetkih koje su u prilici da to žive. Stoga, pokažite ono što jeste, što ste putem stekle, naučile i što treba da inspiriše druge, a posao će da cvjeta, jer ćete i vi kroz taj proces.

Foto: Pexels

Autorica: Minela Vilić

Minela Vilić stručnjakinja je za marketing i komunikacije, sa više od 16 godina radnog iskustva u ovim oblastima i osnivačica marketinške i komunikacijske agencije MiVi Communications. Po profesiji komunikologinja i PR, što izdvaja i kao svoju najveću strast u radu – pisanu riječ i komunikacije. Bogato agencijsko iskustvo u različitim sferama marketinga, organizaciji događaja kojih je realizirala stotinama, vođenju PR, Digital i Social timova, koordinaciji u izdavaštvu lifestyle i stručnih magazina, upravljanju ključnim klijentima, networkingu, edukaciji, javnim nastupima, izrazitim prodajnim i pregovaračkim sposobnostima, odličnim odnosima s medijima, samo su dio vještina, onoga što je obilježilo njenu dosadašnju karijeru i što je odlučila unaprijediti osnivanjem svoje komunikacijske agencije. MiVi Communications Consulting njena je vizija kojom želi da podstiče na proaktivnost, drugačije pristupe marketingu i komunikacijama, sa ličnim pečatom u pristupu klijentima, strategijama, kampanjama, kupcima, alatima i kanalima komunikacije. Želi biti inspiracija za postizanje najboljeg od svakog klijenta ili pojedinca, motivacija za kolege iz industrije i one koji to žele biti.

Ne propustite najnovije vijesti i najave događaja

* indicates required

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

Adna Džananović Konzum BiH

Adna Džananović: Neke stvari moramo ‘pustiti’ kako bismo ispunili veći cilj

Neke stvari moramo 'pustiti' kako bismo ispunili veći cilj. Kaže tako Adna Džananović, Voditeljica Odjela kontrole kvalitete i standarda u Službi korporativne sigurnosti Konzuma...