Kako iskoristiti društvene mreže za lični brending?

Društvene mreže su danas neizbježna online platforma za sve one koji žele izgraditi svoj lični brending i proširiti svoje ideje van granica u kojima žive. Veći doseg određene ciljne skupine omogućava i veće poslovanje, a granice ne postoje kada su u pitanju društvene platforme.

Svijet digitalnih mogućnosti

Društvene mreže su promijenile ne samo način komuniciranja i življenja, već i način dolaska do informacija o proizvodima i uslugama. Putem društvenih mreža saznajemo najnovije trendove u svijetu, pratimo aktuelne influensere koji mogu da imaju veliki uticaj na izbore koje donosimo kao pojedinci u pogledu životnog stila kakav želimo da imamo. Možemo slobodno reći da prilike za ostvarenje ličnog brendinga nikada nisu bile bolje. Društvene mreže daju dosta prostora za kreiranje kreativnog i kvalitetnog sadržaja, ali i zahtjevaju dobro isplanirano vrijeme i konstantan angažman kako bi se zadržao interes pratilaca. Kompanije danas koriste društvene platforme kao mjesto na kojem mogu da istaknu svoj brend, pa tako i individualni profesionalci mogu doći do svoje publike uz lični brending.

Digitalna distribucija diktira način na koji se marketing odvija putem društvenih mreža, a čak 59% svjetske populacije koristi društvene mreže. S početka 2023. godine, YouTube platforma broji više od 2.6 milijardi aktivnih korisnika i drugi je najposjećeniji websajt u svijetu. Tokom Covid-19 pandemije, došlo je do povećanog broja aktivnih korisnika online platformi i mreža, te su Facebook, YouTube, Whatsapp i Instagram platforme vodeće po broju korisnika.

Zlatna pravila ličnog brendinga

Redovno prisustvo na društvenim platformama podrazumijeva konzistentnost u objavljivanju postova ili storija kako bi se zadržala pažnja publike i potakao njihov angažman na vašem profesionalnom profilu. To je također bitno za povećavanje odnosno boostanje algoritma koji omogućava bolju izloženost objave. Plan koji ima vremenski okvir i određen interval objavljivanja je neophodan kako bi se održala interakcija publike sa vašim sadržajem.

Kako bi vaš profil za lični brending izgledao stalan i postojan, eksperti društvenih mreža također savjetuju da slike koje se objavljuju na postovima budu povezane sa sadržajem vašeg posta, tj. tekstom, ali i da imaju konzistentnost sa ostatkom društvenih mreža na kojima vodite svoj profesionalni profil. Za razliku od postova, storiji služe da otkriju čari dešavanja iza scene, ili da dočaraju momenat koji je bitan za vas ili posao koji radite. Ova verzija objave ne zahtjeva previše striktnog poliranja ili dorade, jer je cilj da objava bude prirodnija.

Lični brending zahtjeva interkaciju sa drugim korisnicima, jer na taj način povećavate svoj angažman. Ovaj angažman podrazumijeva praćenje drugih korisnika, lajkanje njihovih objava, lajkanje komentara, slika i objava vaših pratilaca, ali i odgovaranje na komentare vaših pratilaca. Ovo omogućava bržu izgradnju za lični brend, te podstičete vaše pratioce da vas upoznaju i izgrade sa vama bliži odnos.

Ljudi koji vas prate najlakše će vas upoznati ako im ispričate vašu ličnu priču s kojom se mogu poistovjetiti. Priča koju pričate može biti putem teksta, ali i vizuelno putem fotografija koje objavljujete u sklopu posta. Možda ćete željeti upoznati vašu publiku sa stvarima koje volite da radite ili kojima se bavite, kao i vašim pogledima na svijet. To će im dati lakši pristup da upoznaju vašu suštinu. Da biste što bolje iskomunicirali vaš profil, morate upoznati što bolje vašu ciljnu skupinu. Upotreba određenih ključnih riječi i hashtagovi mogu pomoći izdvojiti vas i vaš lični brend i osigurati da vaš profil bude zamijećen.

Foto: Pexels

Ne propustite najnovije vijesti i najave događaja

* indicates required

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

žene_u_održivosti

Ove žene su predvodnice održivosti u BiH!

Jučer je u Courtyard by Mariott hotelu održana prva konferencija za žene u održivosti u Bosni i Hercegovini. BiH kompanije po održivosti rame uz...