O trendovima u retailu razgovaramo na panel-raspravi

Pozivamo žene iz retail industrije – maloprodaje, veleprodaje,  proizvodnje, da nam se pridruže na drugoj konferenciji za žene u trgovini: Women leadership transforming retail. Kupovina u kućanstvu obveza je koju uglavnom obavljaju žene. Ipak, podzastupljene su u upravama kompanija u FMCG i proizvođačkom sektoru u maloprodaji. To nije dobro za kompanije jer tako ne reflektiraju bazu svojih kupaca. Radimo zajedno kako bismo stvorili bolju budućnost za žene u ovoj industriji i postigli uspjeh na tržištu kojim dominiraju žene. Pridružite nam se 4. juna u Sarajevu.

Samo kompanije s dovoljno žena na vodećim pozicijama ostat će konkurentne i uspješne. Cilj konferencije je osnažiti žene koje su već u ovom sektoru te privući nove žene u industriju. U konačnici želimo povećati broj žena u upravama kompanija iz ove industrije. Predavačice i predavače već smo predstavili, a sada su na redu panelistice. Pridružite nam se i ostvarite kontakte s profesionalkama u industriji. Prijave su otvorene.

U retailu je posebno važno prepoznati potrebe ljudi. Kako to učiniti?

U panel-raspravi dotaknut ćemo se mnogih tema ključnih za retail. Sudionice će podijeliti svoje iskustvo – kako su uspjele u ovoj industriji, s kojim su se izazovima susrele i kako su ih prevladale, a govorit će i o trendovima. Panelistice su Arijana Palić, Elma Pašić, Erna Telalović i Selma Heraković.

Arijana Palić protekle dvije godine radi na poziciji Komercijalnog direktora za Centralnu i Istočnu Europu, Nordijske zemlje i Izrael u kompaniji Ontex. Riječ je o jednom od najvećih svjetskih proizvođača higijenskih proizvoda: kategorije pelene, odrasle inkontinencije i ženske higijene. Odgovorna je za punu komercijalnu realizaciju, planiranje proizvodnje, razvoj inovacija, strateško upravljanje tržištima i potrebama, upravljanje kupcima… U retailu je 14 godina i imala je priliku raditi na razvoju retaila s aspekta marketing agencije, distributera i proizvođača.

žene u trgovini panel

Komunikacijska ekspertica Elma Pašić već više od 30 godina profesionalno se bavi ljudima, njihovim potrebama i iskustvima. To je radila i kao menadžerica i kao psihologinja, kroz savjetodavni rad ili mentorstvo. Kroz svoju bogatu karijeru bila je liderica multidisciplinarnih timova. Najduže je vodila BH ured i bila član Adria Borda u jednoj od vodećih internacionalnih istraživačkih agencija – GfK. Vodila je tim za interne i eksterne komunikacije IT kompanije ZIRA. Dobitnica je priznanja za izuzetan doprinos u postavljanju trendova i razvoju FMCG industrije u BiH. Trenutno su joj u fokusu employer branding, korporativne komunikacije i kultura.

žene u trgovini panel

Pročitajte više: AI, mindfulness, GenZ… Evo što nas očekuje na konferenciji Žene u trgovini


Razvoj strategija prodaje ne mora biti ‘bauk’

Direktorica operacija u A&T Logistics Erna Telalović iza sebe ima 12 godina iskustva u pedagoškom radu. Smatra da joj je upravo ono pomoglo u razumijevanju ljudi, organizaciji i vođenju timova. U poduzetničkoj ulozi prvi se put našla 2017., kada je osnovala firmu za uvoz i maloprodaju kozmetičkih sredstava. Tri godine kasnije svoju poduzetničku energiju ujedinila je sa suprugovom. Pridružila se njegovom timu i počela graditi karijeru u logistici. Od 2020. do danas prošla je gotovo sve faze poslovanja u firmi, a početkom 2023. postala je Direktorica operacija firme koja trenutno broji 50-ak uposlenika u BiH.

žene u trgovini panel

Selma Heraković generalna je direktorica u IFFCO Velvet, članici IFFCO grupacije. Iza nje je 15 godina iskustva u FMCG i HoReCa sektoru. U tih 15 godina pozicionirala se kao stručnjakinja u optimizaciji poslovanja, razvoju strategija prodaje i vođenju timova. Svoju karijeru gradila je kroz uspješne regionalne i domaće kompanije, kao što su Lactalis, Megamix i Perutnina Ptuj BH. U poslu ju najviše motiviraju izazovi, vidljiva poboljšanja koje postigne s timom, kao i rad s ljudima.

žene u trgovini panel

Više informacija o događaju i obrazac za prijavu pronađite na poveznici.

Sponzori i partneri konferencije su NELT D.O.O., Kodeks d.o.o. Sarajevo, ATN d.o.o., ManpowerGroup i AVIS.

Foto: Canva / Privatna arhiva

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

kako prepoznati pravi med

Kako prepoznati pravi med? Uz ova 3 brza testa

Med je globalno poznat zbog svoje prirodne slatkoće i brojnih zdravstvenih prednosti – bogat je vitaminima, mineralima i antioksidansima. Međutim, s porastom krivotvorenih proizvoda...