U Sarajevu održan sjajan humanitarni Diplomatski zimski bazar

Iove godine je održan sjajno organiziran i izvanredno posjećen Diplomatski zimski bazar (Diplomatic Winter Bazar) u sarajevskoj Skenderiji. Ovo je humanitarni bazar na kojem se i ove godine tradicionalno predstavilo 40 ambasada stranih zemalja sa sjedištem u Sarajevu, nekoliko lokalnih proizvođača i poduzetnika, te nekoliko Udruženja iz BiH.

Humanitarni karakter DWB-a

Diplomatski zimski bazar je humanitarna manifestacija koja se održava već devetu godinu i koju organiziraju žene iz diplomatske zajednice sa sjedištem u Sarajevu. Ovaj humanitarni bazar prikuplja novac od prodaje ulaznica, te hrane i pića koji su karakteristični za zemlje članice diplomatskog kora u BiH, potom suvenira i drugih zanimljivih predmeta te prikupljeni novac doniraju za djecu sa posebnim potrebama i djecu bez roditeljskog staranje. Također se dio prikupljenog novca donira mladima koji su u stanju socijalne potrebe, kao i njihovim porodicama širom BiH, a posebno onim koji se nalaze u teškoj materijalnoj i socijalnoj situaciji te djeci s fizičkim ili mentalnim poteškoćama.

Štand ambasade USA

Predstavnica organizatora Diplomatskog zimskog bazara, gospođa Gry Reinertsen iz Norveške danas je izjavila da je presretna zbog ogromne posjećenosti današnjeg DWB-a, na kojem je do 15h bilo oko 6500 posjetilaca.

Održana je i tradicionalna tombola, odnosno aukcija koju su vodili iz Udruženja „Pomozi.ba“, a neki od zanimljivih predmeta koji uvijek privuku najveću pažnju su avio karte i vaučere za odmor i putovanja u zemlje učesnice Diplomatskog bazara, te suveniri. No, ove je godine u skladu sa aktuelnim Svjetskim prvenstvom u fudbalu u kataru, najveću pažnju privukao potpisani dres Edina Džeke s brojem 9, ali i šešir popularnog bosanskog pop pjevača Dine Merlina i neke od haljine sa „Sedmice mode“ iz New Yorka.

Predstavnice Brazila na DWB

Organizartori svake godine pripreme i posebne kutke za najmlađe, pa je i ove godine bio posjećen dječiji kutak prilagođen i djeci s posebnim potrebama.

Najveće zanimanje za hranu sa štandova određenih zemalja i ove je godine privukao štand Italije, Francuske, Belgije, a najveća gužva bila je na štandu Palestine gdje su se prodavala njihova tradicionalna jela.

Štand Francuske

BH poduzetnice na bazaru

Pored štandova koji su namjenjeni brojnim ambasadama u BiH na Diplomatskom bazaru smo i ove godine zatekli nekoliko BH poduzetnica, sjajnih žena koje sa svojim rukotvorinama i izvrsnim brendovima privlače sve više pažnje posjetilaca.

Zatekli smo na dijelu gdje su se mogle naći domaće poduzetnice i vlasnicu branda Shebek, Azru Karkin Spahić, koja nam je rekla: “Bazar je sajna prilika da prezentujemo širem krugu ljudi naše prirodno i ručno rađene sapune i prirodnu ručno pravljenu kozmetiku, i da ih probaju na licu mjesta i vide kako im odgovaraju”.

Azra Karkin Spahić, Shebek

Sestre Selma i Sabina Bavčić iz branda Pun kofer, koji proizvodi ručno šivane personalizirane platnene pamučne vrećice za organizaciju vašeg kofera i Hurman, koji proizvodi delicje od hurmi sa košunjavim voćem u čokoladi, sa 6 okusa. “Na ovom bazaru smo željele da se predstavimo posjetiocima, jer smo male poduzetnice iz BiH kojima je ovo odlična prilika da se za naše brendove više čuje”, rekla nam je Selma Bavčić.

Selma i Sabina Bavčić

Iz kozmetičkog brenda Ingea bio iz Čapljine vlasnica Inga Krešić nam je rekla: “Mi obilazimo tokom godine dosta sajmova u regiji i ovo je jedan od najposjećenijih i najbolje organiziranih sajmova i svake godine se veselimo što možemo sudjelovati”.

Dženita Delihasanović, vlasnica brenda Đenita Gioelli, čiji smo nakit već ranije predstavljali na našem portalu nam je rekla da je sajam sjajna prilika za predstavljanje njenog branda i da je uvijek sretna kako posjetioci reaguju na njen nakit.

Današnji bazar bio je još jedna sjajna prilika da se posjetitelji upoznaju sa tradicionalnim običajima, hranom i pićima različitih zemalja, koje su se danas predstavile na štandovima, a također i da se upoznaju sa vrlo zanimljivm, inovativnim i kreativnim proizvodima naših BH kreativaca, poduzetnika i poduzetnica, koji su predstavili svoje proizvode, od kozmetike, hrane, ženske i dječije odjeće, kapa, šalova, nakita, ukrasa i predmeta za kuću, dječijih igračaka i drugih proizvoda.

Photo: Women in Adria

Ne propustite najnovije vijesti i najave događaja

* indicates required

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE VIŠE

Januarska depresija nije mit nego je simptom SAD-a, sezonskog afektivnog poremećaja

Jučer ujutro me na mobitelu dočekala vrlo čudna poruka od prijateljice koja živi u Briselu, poslana negdje u gloho doba noći, koja je glasila:...