Odlučiti se na poduzetništvo u beauty industriji nije nimalo jednostavna odluka. Tržište je prezasićeno s bezbroj sjajnih i manje sjajnih preparata i probiti se s novim, inovativnim proizvodima težak je poduhvat. Donosimo vam priču o kozmetičkom brendu Magic Touch i kreatorici i vlasnici Meliha Klopić Murtić iz Cazina. Meliha je bacchelorica zdravstva, inovatorica i formulatorica prirodne kozmetike, te REVIDERM specijalistice za kožu.
Inovatorica šećerne paste za depilaciju sa svjetskim nagradama
Kad je prije desetak godina, oduševljena drevnom egipatskom tehnikom depilacije, Meliha odlučila kreirati svoju formulu šećerne paste za depilaciju nije ni sanjala da će njen inovativni proizvod odmah u startu osvojiti brojne nagrade za inovativnost. Najprije su uslijedile nagrade u Sarajevu, Zagrebu i Skoplju, a potom je 2014. na Svjetskoj izložbi u iranskom Shirazu osvojila zlatnu medalju. Zatim posebno priznanje Udruženja francuskih inovatora i fabrikanata na Svjetskoj izložbi inovacija u Parizu 2014.. Potom i brončanu medalju na Međunarodnoj izložba inovacija žena inovatorki EXPO u Seulu, u Koreji 2018. Bila je to definitivna potvrda da je na dobrom putu. Potvrda da je njena misija da kreira bh brend prirodne kozmetike koji će kombinirati prirodne sastojke za njegu kože sjajna prilika da svojim klijentima ponudi visokokvalitetna rješenja za kožu.
“U periodu kad sam započinjala da gradim Magic Touch vrlo malo se znalo o drevnoj egipatskoj depilaciji. To je bila tabu tema. Bilo je teško doći do informacija s obzirom da smo tada internet imali samo u internet caffeima, a o edukacijama i povezivanjem s osobama iz struke nije bilo ni govora”, prisjeća se Meliha.
Prirodna kozmetika koja je tada bila dostupna na tržištu sastojala se uglavnom od proizvoda s jednostavnim recepturama, od melema, ulja, tinktura, macerata i sl. Meliha je, koristeći znanja iz hemije, biologije i anatomije ljudskog tijela, stečena tokom školovanja za bacchelora zdravsta, jednostavnije i lakše razumjela potrebe zdrave kože. Željela je svo to ranije stečeno znanje povezati sa iskustvom i znanjem iz aromaterapije. Stoga se posvetila kreiranju receptura za svoje prve proizvode za njegu kože.
Pročitajte više:Senita Slipac: “Orea bazaar je online platforma za BH rukotvorine”
Mukotrpan poduzetički put nakon sjajnog početka
Ideja o razvoju branda prirodne kozmetike i aromaterapijskih proizvoda rodila se nakon što je njena šećerna pasta za depilaciju pobrala nagrade na svjetskim izložbama i sajmovima. Pasta je vrlo brzo oduševila njene klijentice i Meliha je shvatila da ima kvalitetan proizvod čiju fomulaciju treba razvijati. Stoga je nastavila svoje školovanje na tečajevima u Hrvatskoj te online tečajevima u Rumuniji. Oni su joj pomogli da proširi znanje i osposobili je za dalji razvoj proizvoda.
“Slobodno mogu reći da je moj biznis nastao iz ljubavi te potrebe za rješenjem problema s kožom koje sam i sama imala. Bila sam dosta mlada kad sam kreirala svoj prvi proizvod. U samom početku nisam bila ni svjesna u kakvo nemirno more i izazove se upuštam. Moja odluka da krenem poduzetničkim putem je bila spontana. Međutim, od samog početka sam željela da idem ispravnim i regularnim putem koji je pred mene stavljao razne izazove – od administrativnih zapreka, neusklađenosti zakona sa djelatnošću koju obavljam, nedostupnošću sirovina, testiranja proizvoda i stavljanja u promet, nerazumijevanja kupaca o proizvodima koje nudim. Nekako su sve te zapreke jedna da drugom stvarale neke nove probleme i izazove koji su se činili nerješivim u tom trenutku”, otkriva Meliha.
Pad i ponovno ustajanje donose iskustvo
Danas priznaje da je na njenom mukotrpnom poduzetničkom putu uvijek bilo izazovno i trnovito. Čini joj se da ju je uvijek pratila neka karma, jer sve što je radila moralo se dešavati na teži i komplikovaniji način.
“Pitam se ponekad da li je to iz razloga jer su moja razmišljanja uvijek išla prije mog vremena, pa nisam mogla da pronađem svoje mjesto. Iskreno, ne znam. Ali, sad kad pogledam unazad, svaki taj pad i ponovno ustajanje su mi stvorili bogato životno iskustvo koje mi danas daje snagu i volju za ostvarenjem moje misije. Naš svaki radni dan je novi izazov s obzirom da smo svoj put od samog početka utirali sami. Posebno je teško u najbrže rastućoj beauty industriji održati se i kao mali brand oduprijeti velikim, svjetskim brandovima koji imaju sve moguće marketinške alate na raspolaganju”, priznaje Meliha.
Nagrade za inovaciju od svjetskih IFIA stručnjaka
A da je i ovaj kozmetički brend Magic Touch nastao kao plod dobre suradnje unutar porodične radionice u Cazinu svjedoči i čnjenica da je Melihin tadašnji dečko, a sadašnji muž, kreirao ime brenda i zajedno s Melihom prolazio kroz sve muke poduzetništva. S mužem je zajedno kreirala i stvarala svoju liniju proizvoda, znajući koliku vrijednost nosi ono što rade.
“Svaki proizvod koji sam kreirala sam smatrala svojom malom bebom o kojoj sam se trebala brinuti od samog nastanka pa do pronalaska puta do svojih kupaca. Rezultati koje smo postizali kod naših klijenata su upravo ono zbog čega danas i postojimo. Najljepši trenuci koje pamtim su oni koji su dolazili kao nagrada za sav prethodni trud u vidu priznanja iz svijeta inovatorstva gdje su moje recepture bile prihvaćene i nagrađene od najvećih svjetskih stručnjaka IFIA “, ističe Meliha.
Danas je ponosna na njihovu kolekciju proizvoda za cjelokupnu njegu lica i tijela. Napravili su ju prema individualnim potrebama klijenata nastojeći im pomoći u rješavanju njihovih problema s kožom.
”Osim dijela za uljepšavanje i svakodnevne skincare rutine, odlične rezultate imamo kod klijenata s neurodermatitisima (psorijaza, ihtioza, atopijski dermatitis, ekcemi,saboreja itd..), aknama i bubuljicama, iritacijama i pretjeranim urastanjem dlačica, itd… Ono što odlikuje naše proizvode je njihova prirodnost i efikasnost. Uspjeli smo dobiti stabilne, a efikasne proizvode izbjegavajući korištenje štetnih supstanci. A razliku na tržištu je učinila doza luksuza u dizajnu naših proizvoda koji mogu parirati i svjetskim brandovima”, otkriva.
Najbrže rastući kozmetički Reviderm centar
Danas je ponosna na sve uspjehe i sva stečena znanja i vještine koje je ostvarila. Zajedno s mužem i svojim timom, naglašava. Jer pored proizvodnje prirodne kozmetike u Cazinu imaju i medicinsko – kozmetički centar i REVIDERM specijalistički centar. Centar se vrlo brzo istaknuo na tržištu pružajući visokokvalitetnu uslugu i dajući vrhunske rezultate svojim klijentima. Za to su dobili i Nagradu za najveći rast REVIDERM specijalističkog centra u 2023. god od REVIDERM Hrvatska.
Pročitajte više: Kristina Ukalović razvila beauty consulting:”Stroga sam, ali znam motivirati”
Planiraju razvoj novih proizvoda i bolje pozicioniranje branda na tržištu. Također, Meliha otkriva da su spremni za izlazak i na EU tržište, što je jedan od najvećih ciljeva u budućem periodu. Ti joj planovi ne ostavljaju previše vremena za odmor i svjesna je činjenice da je očekuje vrlo naporan period.
”Moj radni dan nerijetko traje 12, 14 ili 16 sati. I to zato što moram da budem sve: i voditelj, radnica, menadžer, PR, komercijalista, računovođa, motivator… Ali, zahvaljujući mentorici Kristini Ukalović, koja je unijela mnogo promjena u mom poslovanju i poslovanju našeg centra, ali i organizaciji vremena, svoje radne obaveze uspijevam ispoštovati na vrijeme i posebno sam joj zahvalna na tome”, priznaje Meliha.
Njihove Magic Touch proizvode možete nabaviti na njihovom web shopu.
Photo: privatna arhiva